21 Şubat 2011 Pazartesi

Acapulco Sorunu

Acapulco'daki guvenlik sorunlari ile ilgili net bir sekilde yazamamistik.

ATP oyunculari cok net bir dille uyarmisti turnuva oncesi. "Erken gelmeyin, elendikten sonra cok durmayim" uyarilarinin uzerine bir de ozellikle seri basi isimler Ferrer, Verdasco ve Wawrinka icin "Otelden disari cikmayin, elenir elenmez pilinizi pirtini toplayip ulkeyi terkedin." uyarilari gelmis. Ve bu isimler bu sartlar altinda mac yapacaklar.

Nalbandian hem ufak bir sakatligi oldugundan hem de acikca belirttigi uzere korktugundan turnuvadan cekilmis. Ferrer ise cekilmeyi dusunmedigini soylemis. Bunu bir de boyle fotografli falan haber yapmislar ki tam hedef gosterir gibi, icim daraldi gorunce.

Son 1 ayda 15 kafasiz ceset bulunmus, bu hafta sonunda 12 kisi olmus.

Tamam ben Ferrer'e sert ciktim oradaki puanlari korumasi ile ilgili ama boyle bir ortamda ne turnuva oynanir, ne de orada gecen zamandan hayir gelir.

"Ferru.. Ne olur evine don.. :( "

9 yorum:

Russell dedi ki...

Anlamadığım şey Wawrinka ve Berlocq arasında ne fark var? Haber doğru değildir muhtemelen, ATP her oyuncuyu aynı şekilde uyarmıştır diye düşünmek istiyorum.

kirpi dedi ki...

Aslinda tekrar okudum da ozellikle onlari uyarmamis olabilirler. "Likes of.." demis. Haberi sisirmek icin yazmislardir zira daha oneceden herkesi uyardiklari haberleri geldi.

Bu arada WTA'dan tik yok. Ben de bunu anlamadim. Aklima gelen sey "isimli" teniscilerin uzerinde daha cok duruldugu. Bence asil tehlike fidye icin kacirma falandir. Iyi kotu parali adamlar bunlar. Berlocq'un kazandiklari ile bir Verdasco veya Ferrer bir degil.

Beril dedi ki...

ben de onu merak ediyordum wta'den hiç ses yok onlar para etmiyor heralde :)

Russell dedi ki...

Olayı öğrenmek lazım tabii. Fidyeyle alakası var mı yok mu, adamların amaçları ne vs..

Russell dedi ki...

@beril

Onları da tek tek arayıp dekolte giymeyin diye uyarmışlardır belki?

Beril dedi ki...

soralım ipek'e uyarmışlar mı hiç onları

kirpi dedi ki...

@ Russell

Ben de adamlara tivit atayim..

"Amaciniz nedir sizin?"

:)

Beril dedi ki...

ipek şenoğlu demiş ki : ellerinden geleni yapiyor organizasyon komitesi, otelde her katta guvenlik var

kirpi dedi ki...

Gordum, icim rahatladi vallahi... :S