23 Şubat 2011 Çarşamba

Emekli Sampiyonun Pismanliklari Vol.2

Emekli tenis sampiyonlarindan Justine Henin, 2003 Fransa Acik'ta Serena Williams macinda yaptigi hareketten pismanlik duydugunu soylemis.

"Kariyerimile ilgili en iyi anilarimdan biri degildi. Ama ondan sonra olanlar sihir gibiydi. Etkilendigi sey o puan miydi bilmiyorum." demis Henin. Onun "sihir" dedigi seye biz "mactan dusurme" diyoruz. Tanrinin bir lutfu falan degil yani.

Bir kac tane vaka var boyle aklima gelen. Kortta yalan soylemeyle ilgili yani. Gonzo Olimpiyatlar'da Fish macinda, 2009 RG'da da Martinez Sanchez yine Serena macinda (kadin sanssiz bu konuda) topun raketlerine degmedigini soylemislerdi. "Hissetmedik" falan demislerdi diye hatiliyorum. Hadi bu ikisi neyse de (milyonda bir ihtimalle hissetmediler diyelim) Henin ile birlikte en aleni yalanlardan birini Soderling soylemisti Nadal ile yaptigi macta. Nadal ve yalana karsi direnci artan Serena maclarini kazanirken, Blake kaybetmisti.

Hatirladim, sinirlendim yine aksam aksam....

4 yorum:

sekoser dedi ki...

Başlık konusunu aranırken youtube'da şuna rastladım:)

http://www.youtube.com/watch?v=tWdYlU7rogc&feature=related

kirpi dedi ki...

Hehe, biliyorum bunu..:) Kuznetsova, Serena'nin yarenlik ettigi oyunculardan, komik oldu bu o yuzden.

sekoser dedi ki...

Hennin Woz versiyonu bu kadar eğlenceli değil malesef:)

kirpi dedi ki...

Cunku Henin'le yarenlik eden pek kimse yok :/