21 Şubat 2011 Pazartesi

Foto: "Anneee! Ortmen Bana 5 Peki Verdi!"

44 yorum:

Korhan dedi ki...

ntvspor geçen sene bazı atp turnuvalarını yayınlıyordu bu sene hiç yayınlamayacak mı acaba?

kirpi dedi ki...

Wimbledon'i yayinlarlar herhalde ama digerlerini bilmiyorum ben. Bir soralim, sorusturalim..

Kendi dedi ki...

olay soyle sanirim, ntvspor dsmart ile yaptigi anlasma geregi atp 1000serisinin finallerini ceyrek, yari ve final maclarini yayinliyor ki turkiyede bu hak aslinda d-smarta aitti, gecen senenin son atp turnuvaları da boyle oldu, simdi ise atp 500 serisinin final maclarini d-smart kendi spor kanallarindan birinden veriyor.sevgili d-martcilara bunu sormus sıfır cevap almis idim, zira aralarinda anlasma yapana kadar sag olsunlar 2 masters trnuvasını heba etmislerdi ki, sonra bu yeni uygulama ile süpriz bi şekilde karşımıza çıktılar, hiç bir açıklamya da gerek duymadılar. sadece ntvspor wimbledon'ı duyurmuştu.

Adsız dedi ki...

Ntvspor mümkünse hiçbirini yayınlamasın.Geçen sene CNNi mumla aratmışlardı Cahit Yavuz gerçeğini de hesaba katıyorum!!!!!

Russell dedi ki...

@Kendi

Hakikaten garip bir durum var ama bilgi de verilmiyor. Türkiye'de tenisi sallayan yok, boşver takılalım kafası bu. Bir anlaşma yapıyorsan, bir turnuva yayınlayacaksan haber verirsin.

Bu sezonun başında mesela sabahın 6'sına kadar bekleyip Brisbane'deki Soderling-Roddick finalini izledim. Maç 8'e doğru bitti, yanda NTV Spor açıktı ve saat 8'de birden bu maçın bant yayını girdi ve bunun hiçbir şekilde reklamını, tanıtımını yapmamışlar, haberim yok. Haberim olsa muhtemelen o saate kadar beklemeyip sabah 8'de mis gibi televizyondan maçı kalkıp izleyeceğim.

Masters serilerini aldılar ama yarı finallerden sonra veriyorlar, bazen vermiyorlar hatta, kafalarına göre. Wimbledon'da bile berbattı, HDen'i çıkarırsak NTV Spor günde 2 maçla geçiştirdi. Bu yayına vakit ayıramayacak NTV Spor, CNN Türk gibi kanalların Wimbledon'ın adını görüp lapin gibi atlaması sinir bozucu. Yayınlamayacaksan almazsın. TRT muhtemelen kimse almazsa alır onu zaten, Roland Garros'u veriyorlar mesela, Wimbledon'da da Doğuş ve Doğan grubu yayınlamayacakları şeylere atlamasalar onlar da alacaklar ve en azından günde 3-4 maç verecekler. Roland Garros'ta senelerdir her gün en azından merkez kort maçlarını pas geçmiyorlar.

Bu konuda çok doluyum da, durayım, yeterli.

kirpi dedi ki...

Tenis konusunda TRT candır, ne olursa olsun. Bugün biz "Çocukken şu maçı izlemiştim, ne maçtı" falan diyebiliyorsak bunu biraz TRT'ye borçluyuz. İzleyen vardır yoktur demeden senelerce yayınladılar.


"Ivan Lendl'a ne oldu?"

Russell dedi ki...

Ki tenisin burjuva sınıfı sporu olarak görüldüğü, Hülya Avşar'ın milli tenisçimiz olduğu 80'li 90'lı yıllarda her yıl Wimbledon'ı yerinden anlatsın diye yolladılar spikerlerini ve bugün az da olsa tenisi takip eden bir kitle varsa Türkiye'de dediğin gibi katkıları vardır. Ben o kadar eskiyi bilmiyorum gerçi, ilk izlediğim maç 99 yılında Williams kardeşlerden birinin Roland Garros'ta oynadığı bir maçtı.

Korhan dedi ki...

geçen sene birkaç atp 250 turnuvasınında yarı final finalini vermişti sanki ntvspor yanlış mı hatırlıyorum.250 lik turnuvaların hakkı kimde?

mgunsel dedi ki...

Ben de Eurosport'un Wimbledon'u neden yayınlamadığını merak etmişimdir hep.

sekoser dedi ki...

NTVspor'a sormak istediğiniz birşeyler varsa ben iletebilirim, tanıdığım birileri var orda.

Russell dedi ki...

@Korhan

Bilmiyorum ama doğru hatırlıyorsun. Bangkok ve Stockholm turnuvalarından birkaç maç vermişti NTV Spor. O yayın hakları işi görünene göre hiç belli değil, bir araştırmak lazım.

@mgunsel

Çünkü İngiltere'de yayın hakkı BBC'de Wimbledon'ın.

Russell dedi ki...

@sekoser

Genel olarak işte bu yayın hakkı meselesini merak ediyoruz. Ben de soracağım, bakalım, kim daha çabuk geri dönüş alırsa o yazar. :)

Kendi dedi ki...

ntvspor a bunu sormak istedigimde karsimda neden bahsettigimi anlayacak bir zat-i muhterem bulamamış, d-smart denen şeyi sadece masters serisi için almış biriyim ki, eurosport gibi bir kurum bile atp'yi ciddiye! almazken ben bizim yayıncılara pek de suç bulamıyorum, hala hazırda Sports Tv,d smart 44 kanalda en son maasters 500 hamburg final maçını izledim, ayrica ntvspora mail ile sorumu da iletmiştim sezon başlamadan ki hiç cevap alamadım, bu nedenle cevapları dört gözle bekliyorum.Simdi Sports tv reklam yapıyor, Dubai Cuma canli yayınlacağını duyuruyor, bilginize.http://www.dsmart.com.tr/sports-tv
Ayrıca d mart'ın sitesinde sadece atp 500 reklamı yapılıyor, bakalım.
Umarım atp 1000serisini de birileri yayınlar.

Beril dedi ki...

eurosport niye hiç atp yayınlamıyor bileniniz var mı? wta yayınlıyorlar o kadar

Russell dedi ki...

Orasını senin daha iyi bilmen lazım. :)

Beril dedi ki...

hahah biz türkiyeyiz, elin gavuru kararı veriyor ama soriyim ben yine de :)

Russell dedi ki...

Vallahi bi daha gittiğinde sor, biz de öğrenelim. :)

Beril dedi ki...

buraya da yazalım atp pahalıymış, wta ucuz eurosport o yüzden yayınlamıyormuş.

buradan çıkaracağımız sonuç doğan ve doğuş yayın grupları zenginiz parayı basarız istersek yayınlamayız diyorlar heralde :)

Kendi dedi ki...

ntvspor halkla ilişkiler departmanındaki hanımefendiden aldığm son bilgiye göre ntvsporun yayın anlaşmalarında böyle bir bilgi şimdilik yokmuş, evet şimdilik denildi bana ve tavsiye olarak tekrar aramam salık
verildi, ben de siz duyursanız dedim, istihbarat bu kadar.
e temizi tenis tv olacak sanırım

sekoser dedi ki...

Şimdii ben bir cevap aldım ama hoşumuza gitmeyecek:)

İyi haber Wimbledon'u kesintisiz vereceklermiş. Dünya kupası ıvır zıvır yok rahatız dendi. Ama bu sezon bir çok futbol karşılaşması yayınladıkları için tenis futbol sezonunda zor diyor. Ama yazın denk gelen bütün turnuvaları yayınlayacaklarmış. İnsanlar ağırlıklı olarak futboldan başka birşey talep etmiyorlar o yüzden böyle oluyor gibi bir durum var.

Korhan dedi ki...

hiçbir yayın mı yok masterslar falan?

Russell dedi ki...

TTF-TV diye bir test yayını yapmıştı federasyon geçen senenin sonunda. Tabii o yerel turnuvaları kapsayan bir şeyler olacaktır muhtemelen.

Tenis TV mi? O kanal yayına başlamadan batar. :)

kirpi dedi ki...

@ Russell

Su "cam acip" kactiklari yayin mi? :)

Russell dedi ki...

@sekoser

Tamam, yayın hakkını aldığı futbol maçlarını öne koymasını anlayabilirim ama bir maçı haftada 5 ayrı programda, tekrarları da sıklıkla olmak üzere yayınlamak yerine araya birkaç maç sıkıştırılabilir gayet. Bu da sana kızar gibi oldu. :)

Russell dedi ki...

@kirpi

Aynen o. :)

Russell dedi ki...

@sekoser

"bir maçı haftada 5 ayrı programda, tekrarları da sıklıkla olmak üzere yayınlamak" yanlış olmuş.

"bir maçı haftada 5 ayrı programda, tekrarları da sıklıkla olmak üzere tartışmak" olacaktı.

Yani lafım maça değil programlara..

Beril dedi ki...

madem talep yok diyolar taciz edelim her hafta başka isimlerle :))

Kendi dedi ki...

internet üzerinden atp resmi yayin kanali, ücretli olan tennis tv, benim bahsettiğim, yoksa özellikle türkiye'de hayal, farkındayım :(

Russell dedi ki...

@beril

Kadın Einstein beyler. :)

sekoser dedi ki...

@Russel Bana ne kızıyorsun lan! diye girermişim:)

Ya orası bir ticarethane sonuçta, ne diye bilirisin ki. Bu kanal olmadan önce spor ile ilgili hiç bir şey izleyemiyordum ben kendi adıma, eusportlar falan da geldi allahtan.

Bu arada bu konuştuğum abi de orada sağlam bir yerde ve kendisi de çok memnun değil bu durumdan haliyle. Ben olsam açarım bir kanal daha:) Adını da ntv futbol koyarım, ntvspor da kanal olarak gerçek misyonuna döner değil mi? Dur bir piyango bileti alayım ben:)

Bu arada bu uydudan çıkan tennis tv kanalı, güncel turnuvalar veriyor mu yoksa hep eskiler mi?

Beril dedi ki...

hahahah bugün zekamı pek övdün :D

ee işte yaşımla dalga geçiyorsun ama tecrübe bunlar hep :)

Russell dedi ki...

@beril

Gençsin genç, kompleks yapma. :D

@Kendi

Ha, onu mu dedin.. Ben onu almayı düşünüyordum sezon başında ciddi ciddi, sonra stream olayları toparlayınca vazgeçtim, kirpi şahidimdir. :P Onlar da grand slam hariç her maç oluyor normalde olan.

@sekoser

Fuat Akdağ bunla ilgili birkaç defa anlatmıştı. Kanalı açmadan önce daha üst merciiler bunlara belli bir rakam vermişler reyting olarak, bunun altında kalmazsanız sorun yok diye. Sonra kanal tabii onun bile çok rahat şekilde üstüne çıkmış ve bu rahatlıkla arada diğer sporları sıkıştırıyoruz diyor. Yani düşün bu rahat haliyle böyleyse, bundan iyisini beklemek pek mümkün olmayacak.

NTV'nin öyle bir kanal açması da hayal tabii, senin dediğin gibi. Ciddi şekilde zarar ederler. Öyle bir ihtimal sıfır ama diyelim ki oldu, o zaman da yine aynı reyting kaygısıyla %70-75 basketbol şeklinde gider, emin olabilirsin.

O kanal Super Tennis TV. Siteleri www.supertennis.tv, yayın akışları var burada bakabilirsin. Güncel canlı maçlar veriyorlar. Sanırım bunların masters hakları yok ama, 250 ve 500'lükler var sadece. Yine de tam emin değilim.

Beril dedi ki...

ne kompleksim olcak yahu küçücük bir çocuğum hala :)

almagro da bu postu görse pek sevinir hakkımda ne çok tartışmışlar diye :)

sekoser dedi ki...

Eyvallah:) Yanlız haber başlığıyla ilgili hç mi yorum yapılmaz kardeşim:)

Açın bir forum konuşalım oraya gidiyor vallahi olay:D

kirpi dedi ki...

@ sekoser

Ben Almagro'nun bakislari ile alttaki yorumlarin alakasizligini sevdim.. :)

Forum acarsak da sayfaya bu fotoyu koycam :D

@ beril

Aynisini ben dedim Russell'a :D

Russell dedi ki...

@berilk8

Sevinmez mi ya? Şu surata baksana. Kedi canını onun. :)

@sekoser

Düşünmüyor değiliz forum ya da o tarz bir şeyi ama ben de o zaman insanların buraya gelip onla uğraşacağından şüpheliyim. Şimdi buradan bir muhabbet açılıyor ve tıklayıp iki satır yazmak çok kolay ve pratik bir olay, lakin bunu başka bir formata çevirdiğinde aynı verimlilik ve geyik seviyesi yakalanır mı, bilemiyorum. :)

Valla şöyle baktım da tekrar fotoya, 30 küsur foto arasından bir tane şu fotoya yorum olmaması Türkiye'nin ayıbı. Çok açık ve net.

kirpi dedi ki...

Saka malzemesi koyduk degerlendiren yok :)

sekoser dedi ki...

Benim asker arkadaşım Ramazan'a acayip benziyor, lazdı kendisi:)

kirpi dedi ki...

Fotoya tiklayip tek olarak pencerede actiginizda beyaz fonda Aleaddin'in cini gibi duruyor :)

Ama Karadenizli tipi de var. Ozellikle gozlerden oturu..

Beril dedi ki...

bloga bir girdik konu sapmış araya girmiyim demiştim valla, başlık süper uymuş fotoya :)

bu adamı da sevsem mi gıcık mı olsam karar veremiyorum, şu resme bakınca tam 'kedi canın senin'lik ama :))

sekoser dedi ki...

Çok eğlenceli ya, fotoğrafa tıklayınca ister istemez gülüyorum yahu:)

Russell dedi ki...

E zaten İspanya, Karadeniz'de değil miydi, benzemesi doğal? Karadeniz'de... Karadeniz'de... Bir adada tek başına bırakılmış, ataları tarafından kurtarılmış ve şimdi atalarını tanımayan bir ülke...

(23. saniye) http://www.youtube.com/watch?v=ums_mFeDxkg

Beril dedi ki...

bkz. 58.sn >>> biz ispanyol vatandaşı diil miyiz nerde işte karadenizde :)

ezgi e. dedi ki...

Bildiğin Küçük İbo bu. :P