2 Eylül 2011 Cuma

Video: Ferrer'in "Horikan" ile İmtihanı

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Gazeteci Ferru'nun aksanına gülmemek için kendini zor mu tutuyor yoksa bana mı öyle geldi :)

Beril dedi ki...

Dün twitter'da bir sürü insan dalga geçmişti görmüştüm, horikan diyişle de kadının, DEYVİD ferrer demesi daha kötü kanımca, sinirlendim bak dalga geçenlere :)

kirpi dedi ki...

O kadın gitsin önce kendi telaffuzuna gülsün :P

Ben bu İspanyollar'ın aksanı düzelsin istemiyorum yaa.. Dalga geçmek için falan değil, sonuçta kimse İngilizce'yi ana dili konuşmak zorunda değil. Seviyorum ben bu aksanı :)

Bahhand!

Beril dedi ki...

ben de seviyorum :D

ayrıca onlar ispanyolca'yı ya da başka dilleri düzgün mü konuşuyor sanki, sinir oluyorum bu havalarına, gerçekten kimse düzgün bir aksanla konuşmak zorunda değil, türkler de buna dahil.

konuyu değiştiriyorum ama fatih terim'in ingilizcesi komik olabilir tamam gülerim ama eleştirmem, o yaşta öğrenmesi bile başarı bence..

sinirliyim, asabiyim, agresifim :D

kirpi dedi ki...

Onun komikliği az bilmesinde değil, çok biliyormuş gibi konuşmasında :D

Sırf o yüzden ne dediğini kimse anlamıyor. Ama bak Çokoprensime.... Horikan morikan diyor ama anlıyoruz :D

Beril dedi ki...

komik işte ama türk yapınca ıyyy rezil ediyor bizi denmesine sinir oluyorum...doluyum bu konuda :D

çoko da ciddi ciddi konuşuyor süper komik :D

Adsız dedi ki...

Ana dili ingilizce olanlar pek takılmıyorlar aksana. Derdini anlatman yeterli zaten. Ama her ispanyolun mu aksanı bu kadar berbat olur kardeşim :) tamam british accent zaten beklemiyoruz da sanki hepsi ingilizce konuşurken acayip zorlanıyorlarmış gibiler, bir de hepsinin mi telaffuzu aynı olur :)
bahhand :)
bi de unutmadan FAMİLİ :)
seviyoruz İspanyolları.

Unknown dedi ki...

sadfasfasdfadfasdfasdfsd muhteşem ya koptum