3 Nisan 2011 Pazar

Teşekkür

1 yılı aşkın süredir burada sürekli medyayı, özellikle de NTV Spor'u topa tuttuk yoğun şekilde. Bunun sebebi kuruma duyulan antipati değil, yapılan işin kötülüğüydü. Kimseye bir garezimiz yok. Doğru ya da yanlış kim tarafından yapılırsa yapılsın isimlerden bağımsız düşündüğümüzü yazıyoruz, eleştiriyoruz burada.

Özellikle son zamanlarda radyo programındaki felaket gaf, sitedeki çalıntı haber ve Indian Wells'ten hiçbir maçı canlı yayınlamama gibi sebeplerden ötürü eleştirdiğimiz NTV Spor, Miami'de gerekeni yaptı. Cuma akşamı 20.00 ve 02.00'de başlayan maçları canlı yayınlandı. Bu akşam 20.00'da başlayacak finali de canlı verecek. Normal bir NTV Spor, o saatte %100 Futbol ya da Sevilla-Zaragoza maçını verirdi. Umarım bizim ve diğer tenis severlerin yaptığı eleştirilerin görülmesi, dikkate alınması neticesidir bu ve sadece bir seferlik olmaz, en azından her masters turnuvasının yarı final ve finallerini canlı izleme şansı bulabiliriz.

Hep eleştirdiğimiz NTV Spor'a Miami Masters yayınları için teşekkürler...

8 yorum:

Beril dedi ki...

Ben sorduğumda la liga programına göre belli olacak demişlerdi canlı verip vermeyeceğimiz, yani barcelona veya r.madrid maçı bu akşam olsa yine canlı verilmeyecekti, öyle olsa sinirlenirdim ama bu konuda haksızlar da diyemem sonuçta futbol seyircisi tenis seyircisinden daha fazla. O yüzden tüm önemli maçları cumartesi gününe koyan La Liga yönetimine teşekkür ediyorum öncelikle :)

Russell dedi ki...

indian wells'te yanılmıyorsam madrid ve barcelona maçı yokken sıradan bir maçı djoko-nadal finaline tercih etmişlerdi. tam emin değilim ama. kontrol etmek lazım.

Beril dedi ki...

4 maç veriyolar barcelona, r.madrid, valencia ve atl.madrid maçlarını, baktım şimdi o günde valencia-sevilla maçı varmış çok da sıradan maç değil hani :)

karaktersiz dedi ki...

gectigimiz Wimbledon felaketinden sonra 24 saat tenis yayini yapsalar yine de affetmem ben bunlari. Bu sene yine alirlarsa ayni fiyaskonun tekrarlanacagina adim gibi eminim.

Yalniz benim burada merak ettigim $ey, ntv grubunun elinde indian wells ve miami turnuvalarinin yayin haklari var miydi? yoksa sadece finalleri yayinlama haklari mi var bunu merak ediyorum.

Beril dedi ki...

http://www.sonyericssonopen.com/Schedules/TV-Schedule.aspx

alttaki linkte tüm uluslararası tv'lerin yayın programı var ama ntvspor hiç yok o yüzden bilmiyorum ama büyük ihtimalle sadece yarı final-final alıyorlar.

sekoser dedi ki...

Ntvde yarı final ve final hakları var bu turnuvaların galiba. Bu arada wimbledon canlı yayını olacak bu yaz, daha önce konuşmuştuk, dünya kupası falan olmadığından öyle bir sorun yok.

mehmet kerim dinar dedi ki...

bir de önceden ""şu vakitte şu tenis maçını canlı yayınlayacağız" diye reklamlar yapıyorlar, sonra bir de bakmışız ki o vakitte hiç ilgisi olmayan başka bir şey çıkıyor..

Beril dedi ki...

@mehmet kerim dinar

açıkçası hatırladığım kadarıyla hiç böyle bir şey yapmadılar, şu olmuş olabilir öncesinde olan başka bir canlı karşılaşmanın bitimi beklenmiş olabilir. Wimbledon zamanı bu tartışılmıştı, saatleri vermiyorlar diye, onun nedeni de tenis maçının başlama saati bir önceki maça bağlıdır o yüzden 19.00 civarı diyorlardı ama daha geç başlıyordu.

Bunun dışında bir şey daha söylemek istiyorum, bugün buna çok taktığımın da farkındayım. Ntvspor yayın akışında Osasuna-Atletico Madrid maçını canlı vereceklerini belirtmişlerdi ancak nadal-djokovic maçı uzadığı için bunu yapamadılar. Bu yüzden altyazıyla sık sık tenis maçı bittikten sonra maçı yayınlayacaklarını duyurdular ve golleri küçük bir ekranda gösterdiler. En azından benim twitter'da gördüğüm kadarıyla çoğu insan tepki gösterdi buna, bu maç ne ki çok mu önemli diye. Nasıl ki tenisi önemsemeyen, küçümseyen vs. insanlara kızıyorsak sizin yaptığınız da başka bir spora saygı göstermemekti. Kanalın yaptığı şey ise sadece seyircisini bilgilendirmekti. Burada kzıdığım şey hiçbir şeyden memnun olamıyan insanlar. Bunu burada kaç kişi okuyacak bilmiyorum ama içimi dökmüş oldum :)

Son olarak da teşekkürler NTVSPOR rahat rahat bir maç izledim. :)