5 Nisan 2011 Salı

Foto: Prensli Saatler





11 yorum:

kirpi dedi ki...

Fotoşok içinde kalmış...

ezgi e. dedi ki...

Ama çok güzel olmuş fotoğraflar. Özellikle 4.yü çok beğendim ben. :)

kirpi dedi ki...

Ben de 3 ve 4'ü beğendim. 2 biraz komik, 175'lik adama bacaklarını uzattırıp poz verdirmişler tam Farquaad olmuş :)

Russell dedi ki...

İkinci foto inanılmaz sakil.

kirpi dedi ki...

2. fotoyu komedi unsuru olarak koydum. Ben görünce güldüm şahsen. Gömleğin yakasındaki desen bile komik.

Deniscik dedi ki...

2. fotoda Frodo gibi çıkmış Ferrer. Ayakları da hobbit ayağı gibi yusyuvarlacık duruyor zaten :D

kirpi dedi ki...

Ayaklar fena.. İnşaatlarda çalıştığı dönemden hatıra olsa gerek :)

Beril dedi ki...

3'ü beğenmedim ğek bezgin çıkmış ama 4 güzel :)

kirpi dedi ki...

Herkes en çok 4'ü beğendi galiba ama benim favorim 3 sanırım. Daha bir orjinal hali gibi çıkmış...

kirpi dedi ki...

Bu arada fotoğrafların çokoprens tonlarında olması bir tesadüf olabilir mi?

karaktersiz dedi ki...

bu da prince of persia olmu$. ben de teniscilerin super kahraman kar$iliklarina taktim kafayi..

nadal : sandman
djokovic : storm
gonzo: punisher
serena: bruce banner. sinirlenince hulk oluyo :(
caro: emma frost