4 Nisan 2011 Pazartesi

Foto: Karizma...

...budur.

8 yorum:

Çid. dedi ki...

Çok şey söylemek istiyorum ama hiç bir şey söyleyemiyorum.
Nazar etmesin kimse, aman diim :D

kirpi dedi ki...

"vuck vuck vuck...tık tık tık"

Adsız dedi ki...

yo dostum yo işte kaybeden karizması:

http://i55.tinypic.com/oqjhb7.jpg

yok ama nadal da iyi çıkmış burda :)

kirpi dedi ki...

Federer'in "Alıcam ama ayağımın altına!" bakışları ile Nadal'ın buradaki cool ve rahat bakışlarını kıyaslamam bile :)

Adsız dedi ki...

Kesinlikle Nadal daha karizma ve cool çıkmış, kirpiye katılıyorum :)

kirpi dedi ki...

Zaten havaalanında falan da pek neşeliymiş. Var bir şeyler ama dur bakalım, anlarız yakında...

Adsız dedi ki...

ne gibi birşeyler var :)
nadal relax adam ya kaybetmeyi de kazanmayı da hazmetmiş şu yaşta, çok doğal gülücükler saçması :)

kirpi dedi ki...

Ne bileyim IW'yi kaybettiğinde böyle değildi. Demek ki hoşnut olduğu bir şeyler var oyununda. Servisi mi oturtuyor yavaş yavaş nedir. Şimdilik göremiyoruz, onun için dedim yakında anlarız dye.