20 Mart 2011 Pazar

Şampiyon "Ponytail Team"

Federer, teklerde Djokovic'e kaybettikten sonra çiftler finalinde de Wawrinka ile birlikte oynadığı maçta Malisse/Dolgopolov çiftine, yani "Ponytail Team"e mağlup oldu. Maçı açtım süper tiebreak setinde ve seyircilerden birinin bu pankartı açtığını gördüm, hoşuma gitti, ben de Ponytail Team diyorum...

İlk iki set nasıldı bilmiyorum ama istatistiklere bakılınca Federer/Wawrinka'nın son sete gitmesi bile sürpriz gibi duruyor. İlk seti alan Atkuyruklar, ikinci sette 7 servis kırma puanı kaçırmış. Süper tiebreak setinde ise Dolgopolov şov vardı. Çok iyi servis attı, iyi return'ler yaptı, filede Federer birkaç vuruşu kaçırarak da ona yardım etti.

Bu Dolgopolov'un ATP Tour'daki ilk şampiyonluğu. Belki "çiftler ama meh" diyeceksiniz ama olsun, kıytırık bir turnuva değil, masters sonuçta ve önemli rakipleri, biraz şansla da olsa yenerek aldılar bu şampiyonluğu. Bu takım devam edecek mi, onu da merak ediyorum.

3 yorum:

kirpi dedi ki...

Demistim ben demistim!!! :D

Adsız dedi ki...

Konuyla alakasız ama baştacı yaptığım eurosportta beni şaşırtabilirmiş.Mesela ben Caroline Wozniacki'nin Belçikalı olduğunu bilmiyordum:(

Russell dedi ki...

hehe. :) uyarırım editörleri.