22 Mart 2011 Salı

Bogota'da Kazanan Rafa

Tahta zeminde oynadılar Bogota'da. Açıkçası tam bir gereksizlik abidesi maç. Daha dün oynadıkları IW finalinin üstünden 24 saat geçmeden uçağa bindiler, indiler ve bir daha maça çıktılar. Üstüne bir daha uçağa binip, inip, yeni turnuva için hazırlanmaya başlayacaklar. İkisi de final oynamasaydı belki biraz kabul edilebilirdi ama ikisinin de yorucu bir turnuva geçirmesinin saatler arkasından başka bir ülkede - her ne kadar uçuş mesafesi kısa olsa da - gösteri maçı? Yanlış...

Kazanan gösteri maçlarının kralı Nadal olmuş tabii. Ne sandınız? 7-6 6-3 skor. Biraz önce aklıma geldi bu maçın olduğu "aa, bakayım bari" dedim ve açtığımda Nadal'ın maç puanıydı ve filede keyifli bir puanla noktalandı. Seyirciler tek puanda gördüğüm kadarıyla baya bir gazdılar. Kolombiya'ya bir daha bu adamlar nah gelir, o yüzden bu heyecanları doğal.

9 yorum:

Kendi dedi ki...

russel o kadar da gereksiz değil yahu, miami 23. de başlıyor, rafa 26 sında ilk maça çıkıyor, epeyce vakit var, hem kolombiyalılar da keyfini sürsün değil mi?

kirpi dedi ki...

Ne vakit bize gelirler, o zaman gereksiz olmaz!!!

Beril dedi ki...

yakında bize de gelecekler o günler yakın :D

ezgi e. dedi ki...

Hava, kara, deniz, tahta derken bizim de yaratıcı bir zemine ihtiyacımız var yalnız. :)

Beril dedi ki...

biz de istanbul trafiğinde otobüslerin üstünde oynatalım :)

orion dedi ki...

Uçak içerisinde oynatırız bizde. THY ayarlar

Russell dedi ki...

@beril

İnanırsak olur benceeea. :(

Beril dedi ki...

Ben inandım olacak! Tek engelímiz bana henuz loto cıkmamıs olması :) tabı oce oynamam da lazım sankı :)

kirpi dedi ki...

"Rafa ve Djokovic Türkiye'de maç yapmaz dediler. Ben yaptım olacak!"