20 Mart 2011 Pazar

Bu Kimdir?

32 yorum:

Unknown dedi ki...

clijsters?

onur dedi ki...

wöz mü? o alın başka kimse de olamaz galiba.

Russell dedi ki...

Iıh. İpucu vereyim zira çok zor. Şu an WTA'nın vasat oyuncularından. 50-150 arası falan değişir yeri. İsmini mutlaka biliyorsunuz ama akla gelmesi zor.

kirpi dedi ki...

Timea?

Russell dedi ki...

hayır.

kirpi dedi ki...

U. Radwanska?

Russell dedi ki...

üçer beşer say, böyle bitmeyecek. :) bu da değil.

orion dedi ki...

İpucuna bak :D Sınavdan 0-100 arası alırım diyenlerdensin herhalde.

Ülkesini söyle bence

ezgi e. dedi ki...

Dokic mi?

Russell dedi ki...

yok. ülke de veriyorum, fransa.

ezgi e. dedi ki...

Cornet?

Russell dedi ki...

hayır. aa, bilin ama artık, daha ne diyeyim. :P

Russell dedi ki...

şu anda ilk 100 dışında, bunu da söyledim.

orion dedi ki...

johansson

orion dedi ki...

parmentier

Beril dedi ki...

Olivia sanchez

Beril dedi ki...

o diilse Pauline Parmentier :)

Russell dedi ki...

zort zort zort (çarkıfelekte böyleydi dimi efekt). memed ali bey bile kurtaramadı durumu.

julie coin!

Beril dedi ki...

eheh çok eğlendin di mi, 280 numara hakkında verdiğin ipuçları hakkaten başarılı :)

Russell dedi ki...

ee, ilk 200 dışı desem kabak gibi meydanda. bizde bu kadar. :)

Beril dedi ki...

50-150 arasında dolaşıyor diyceğine 150-300 arasında takılıyor diyeydin mesela :)

Russell dedi ki...

ben onu genel olarak söyledim. bu sene daha yeni düştü ilk 200'in dışına. :)

kirpi dedi ki...

Herkes adına en iyi dileklerimi sunuyor, "500-600 arası soraydın?" diyordum.

Beril dedi ki...

sen ne yalancı bir çocuk çıktın!!!

tüm gerçekleri açıklıyorum bu julie coin değilmiş efendim

İŞTE GERÇEKLER >>> http://yfrog.com/h4te8urj ve de http://yfrog.com/h7qtdgjj

Russell dedi ki...

aahahah, ilk resmi görünce atladım. :) julie coin'in kızını nereden bileyim, doğru düzgün yazsaymış o da, banane. "already a tennis player" deyince başka bir şey aklıma gelmedi. :)

ama bir şey öğrendik. bunu buraya koymasak kimsenin coin'i twitter'dan takip edeceği yok. ben vesile oldum. :P

kirpi dedi ki...

"Russel Bey... Ne yapıyorsunuz Russell Bey? Alalım Russell Bey'i dışarı.." :)

Russell dedi ki...

ahaha. en büyük rezilliğimiz bu olsun. :)

orion dedi ki...

Kızı değil vaftiz kızıymış. Hala yanlış bilgi veriyor efenim durduramıyoruz. Hem soru yanlış, hem ipuçları kötü... neyse ki araştırmacı gazetecisi varmış blogun

Russell dedi ki...

tamam vurmayın, adam öldü. :P bundan sonra çocukluk fotoğrafı işine giren nah böyle olsun.

Russell dedi ki...

post tamamen fail oldu ama silmeyeyim, ibretlik olarak dursun bana. :)

Beril dedi ki...

ehehe kendimi rstoran basan arena ekibi gibi hissettim :D

aliye dedi ki...

hakkaten tam ibretlik bir durum olmuş, geçmiş olsun russell :)