1 Mart 2011 Salı

Çağla Kuala Lumpur'da

Çağla Büyükakçay Kuala Lumpur'daymış, ben de yeni öğrendim yalan yok...

Elemelerde 2 nolu seri başıymış ancak ilk maçını Avustralya'lı Jessica Moore'a 60-67(4)-26 ile kaybetmiş.

Şu an ise çiftlerde mücadele ediyor. Heyecan yaptım, maçın sonucunu beklemeden yazayım dedim. Palkina ile ilk seti 64 ile aldılar. İkinci sette şu an bir break ile gerideler. Maç btsin, sunucunu da yazarız...

Edit: Malesef 64-16 şeklindeki iki setten sonra super-tie break setinde 3-10 ile elendi ikili Lertcheewakarn/Moore ikilisine. Yine Moore, yine Moore...

Geç bulduk, çabuk kaybettik....

4 yorum:

Korhan dedi ki...

ben de çiftlerde oynadığını bilmiyordum:D

orion dedi ki...

O ismi kaç seferde yazabildin ehi ehi dicektim ama doğrusunu yazamamışın zaten :D Lertcheekewakarn değil efenim; Lertcheewakarn, Noppawan Lertcheewakarn

Russell dedi ki...

Bu beginner level Taylandlı, çok daha zorları var.

kirpi dedi ki...

@ orion

Uykusuzluğun da etkisiyle "O değil de bu" derken yazdığın 2 soyad arasındaki farkı 3. denemede buldum :D