28 Şubat 2011 Pazartesi

Foto: Oscar Modası


Serena Williams Elton John'un Oscar partisinde

12 yorum:

Beril dedi ki...

heh erman'la selam yollayaydık :)

kirpi dedi ki...

Erman kieeem? Annamdim ben. :(

Ama kiyafet guzel bence..

Beril dedi ki...

erman toroğlu da o partiye gidicekti ne alaka diye sorma bilmiyorum :)

evet elbisesini ben de beğendim güzel giyiniyor zaten genelde beğeniyorum, wozniackiye falan da öğretsin :)

kirpi dedi ki...

WTA'nin en iyi giyineni bence su ara.

Beril dedi ki...

yapacak başka işi olmayınca kendini modaya ve partilere verdi heralde :)

orion dedi ki...

Bu boru başka boru diye reklam çekerken bir yandan da Elton John partisine katılmak da sadece Erman Toroğlu'nun yapabileceği birşeydir heralde

kirpi dedi ki...

@ orion

Hahaha :D Hal isini unutma bir de!

Beril dedi ki...

erman-elton-serena kol kola "bu boru başka boru, boru değil bu boruuuuğğğğ..." şarkısını söylerken hayal ettim :D:D:D:D

kirpi dedi ki...

Elton piyanoda, lutfen.. Erman ve Serena da kuyruklu piyanonun yaninda. Erman papyonu cozmus, Serena piyanoya yaslanmis veya uzanmis..:P

Beril dedi ki...

evet gece öyle başlar ama benim dediğim gibi kol kola halaylar çekerek bitmiştir :)

serena'nın tivitinden de belli zaten bu :)
@serenawilliams Morning guys. So tired in bed had a blast last night. So much fun

kirpi dedi ki...

Erman Hocam tutmus kolundan, savurmus piste :D

Adsız dedi ki...

ey makyaj , giyim-kuşam. sen nelere kadirsin. şu kadını bile bakılabilir kılmışsın. Hani kortlardaki halini bilmesek :D