21 Eylül 2010 Salı

Video: Date'nin Raketi Sampras Raketi

Daha once yaslandikca raketi agirlastiran teniscilere ornek olarak Rafael Nadal'i vermis ve su postu yayinlamistik. Bu postta linkini verdigimiz makalede cok agir bir raket kullandigi belirtilen Sampras'in raketi neredeyse 14 ons (yaklasik 397 gram) olarak belirtilmis.



O nedenle su videoda Date-Krumm "Kullandigim raket 385 gram" dediginde bir an gercekten cok sasirdim. Yani tamam, Date-Krumm genc degil, tabi ki gucu azalmistir ama onun ebatlarindaki birisi icin 385 gram biraz abarti degil mi?

11 yorum:

onur dedi ki...

Vallahi ben 300 gram kullanıyorum. Biraz ağır raket aldım mı sallayamaz oluyorum. 385 gram cidden ağır.

kirpi dedi ki...

Zaten daha oncede dikkatimi cekmisti forehand vurularinda falan kolunun yavasligi. Ama uzun sure ara vermesine baglamistim. Meger sebebi baskaymis.

Çid. dedi ki...

Alakasız olacak ama ben de bu "shhh... secret" olayına hasta oldum.
Kimi kız sen büyüdün de(!) ...
Emm neyse, son olarak belirteyim Kimikoo canım hiç merak etmedik ya, cidden.
coach's advice.
şey olmasın...
ımm...
Aman çok da umrumdaydı.

kirpi dedi ki...

Hehe..Hem okumak mümkün değil, hem uygulamak zaten. Önce o raketi taşıyabilmek lazım zira :P

Russell dedi ki...

@onur

aerepro drive mı? :)

kirpi dedi ki...

Hehe..Nadal'ın raketi kolay geldi bakıyorum? :D (Yeri gelmişken Nadal'ın raketi kordajla 325 gram).

Spooky dedi ki...

bu iş momentum biraz da yani raket ağır, hareketi yavaş, ama belki hafif raketle de top iyi gitmiyor. nasip kısmet bu işler :)

onur dedi ki...

Aynen öyle. Sarı saçlı, siyah gözlü :)

Russell dedi ki...

@spooky

bu arada diğer blogda (hehe, düşman gibi oldu bu da) yazdığım filmi buldum bilgisayarımda, meğersem duruyormuş. isminden yola çıkarak internetten linkini de bulabilirim belki. o zaman paylaşma imkanım olabilir.

onur dedi ki...

Vaay diğer blog. Peki.

Russell dedi ki...

okuyun, okutturun. süper blog:

http://lovegametennis.blogspot.com/

(aldım mı gönlünü :P)