23 Eylül 2010 Perşembe

Marsel'in Kupalı Capsssss'leri


5 yorum:

Çid. dedi ki...

Bu nasıl bi kupadır ya, mimarını ayrıca tebrik etmek lazım. Beğenilmeyen tenis oyuncularına suikastte kullanılabilir.
-Ve şimdi Marsel İlhan turnuva direktörlerinin yoğun ricasını kıramayarak kupayı kaldırıyooor, eveeeeet.Meraklı bakışlar Marsel'in üzerinde... Ovvv! Evet kupa kafasına düştü kafası yarıldı sayın seyirciler! Marsel neye uğradığını şaşırdı, ilk yardım ekipleri baka kaldı, koşmuyorlar evet! Marsel yatıyor, kimse yardıma koşmuyor!...
Ps: Abartmayı seviyorum :)

kirpi dedi ki...

Hehe..Russell bu kupayı beğenmişti, soralım bakalım nesini beğenmiş. :D

Russell dedi ki...

beğendim çünkü bazı challenger turnuvalarında şampiyonlara kafam kadar çek vererek olayı geçiştirdiklerini gördüm. benim mantığım "en azından kupa vermişler" mantığı. :)

Çid. dedi ki...

:) Burda o mantık yok yalnız. Burda kupanın kralını biz yaptık mantığı var :D
Olsun gönüller bir olsun.

kirpi dedi ki...

Hehe..Ayrica Marsel'e de kupa yakisiyor simdi yalan yok..:)