2 Nisan 2010 Cuma

Miami: 10. Gün

Miami'de dün, 2 kadınlar yarı finali ve 2 erkekler çeyrek finaliyle geçildi. Kadınlarda Clijsters ve Venus finalde karşı karşıya gelecek, dünkü maçların sonuçları sonrasında. Erkeklerde ise, Berdych ve Soderling birbirlerine rakip oldular.

Dünkü post'un sonuna Verdasco-Berdych maçıyla alakalı bir şey yazmıştık, ki hala da duruyor. Dileyen biraz aşağı inip bakabilir... İşte, Verdasco maçı oradan vermeyi başardı Berdych'e karşı. İlk seti 6-4 kazandı İspanyol ve ikinci sette de 3-1 öndeydi. O seti tie-break ile veren Verdasco, son seti de kaybedince, 9. kez oynadığı masters çeyrek finalinden de mağlubiyetle ayrıldı. Berdych ise, bu galibiyetle geçen haftaki Baghdatis'ten farklı olduğunu gösterdi. Baghdatis, 3. turda Federer'i eledikten sonra 4. turda Robredo'ya mağlup olmuştu. Baghdatis'in durumunu göz önüne alıp, konsantrasyonunu yüksek tutmuş olmalı.

Berdych'in yarı finaldeki rakibi, Rus Mikhail Youzhny'i 6-1 6-4 ile geçen Robin Soderling oldu. Soderling, Indian Wells'te iyi tenis oynarken çeyrek finalde beklenmedik şekilde Roddick engeline takılmıştı. Murray ve Federer'in elenmesi sebebiyle çeyrek ve yarıda da kendisinden sıralama olarak geride rakiplerle oynadı ve oynayacak. Berdych, üst üste çok zor maçlar oynadı ve Soderling'e bu maçta tempo olarak karşılık verebileceğini düşünmüyorum. Soderling final adayım.

Kadınlarda, Venus'ün Bartoli'yi yendiğini dünkü post'un sonuna iliştirmiştik. Ben o sırada tenis oynadığım için maçı kaçırdım, ki bu tenisin yorgunluğu Clijsters-Henin maçına patladı asıl. O yorgunlukla gece de kalkamadım Belçikalıların rekabetine. Sabah ilk işim maçın skoruna bakmak oldu ve 6-2 6-7(3) 7-6(6)'lık Clijsters galibiyetini görünce harika bir maçı kaçırdığıma üzüldüm. Lakin sonrasında maç hakkındaki yorumları okuduğumda pek iç açıcı tepkilerle karşılaşmadım. Çok fazla basit hata yapmış her iki oyuncu da... Clijsters'ın US Open'dan sonraki ilk finali olacak bu. Venus Williams ile cumartesi günü karşılaşacak finalde. O maça dair tahmin yapmak hiç kolay değil ama Venus'ün kazanacağını hissediyorum.

Bugünün programı;

Nadal-Roddick (TSİ 20.00)
Berdych-Soderling (TSİ 02.00)

Hiç yorum yok: