28 Mayıs 2011 Cumartesi

Roland Garros: Kadınlarda 4. Tur Eşleşmeleri

Hantuchova-Kuznetsova
Bartoli-Dulko
Zvonareva-Pavlyuchenkova
Jankovic-Schiavone
Li-Kvitova
Makarova-Azarenka
Sharapova-Radwanska
Petkovic-Kirilenko

Üst tarafta Kuznetsova çok avantajlı bir konuma geldi. Oradan en azından yarı finali görür diye düşünüyorum. Jankovic-Schiavone maçı da çok güzel olacak. O maçın galibi de yarı finale çıkacaktır. Alt tarafta Azarenka ve Sharapova açık ara en ön plana çıkan isimler. Yarı finali bu ikilinin oynayacağını tahmin ediyorum. Azarenka, Marbella'dan sonra Roland Garros için favorimdi. Çok fazla maç bırakmak zorunda kaldı, buraya çok şüpheli geldi, hala da ne olacağı belli olmaz ama şu an sağlam ve hazır gözüküyor. Fiziksel olarak sorun yaşamazsa hala da kazanacağını düşünüyorum. Schiavone veya Kuznetsova'dan biri de final oynarsa güzel olur. Pavlyuchenkova'yı isterim hepsinden çok ama onun oralara gelme ihtimali pek gerçekçi değil tabii...

7 yorum:

Korhan dedi ki...

Li Na'ya dikkat!

Çid. dedi ki...

Bartoli-Hantuchova-Zvonareva-Jankovic elenirse, turnuvada kazanmasını istemediğim kimse kalamayacak ya şaka gibi:)
Pav'a ben de özel istek yapmak istiyorum ama biraz daha bekleyeceğiz sanırım.
Oyun estetiği açısından Schiavone, vücut estetiği açısından Masha finale çıksın diyorum ben :) Ama Azarenka'nın da Wozniacki'den daha önce Grand Slam kazanmasını da çok istiyorum.
Allah'ım ben napiciiiiyyym :D

Çoko dedi ki...

fazla iddialı olacak ama kvitova'dan final bekliyorum.

Çoko dedi ki...

kvitova'dan hiç bahsedilmemiş. final bekliyorum kendisinden.

Korhan dedi ki...

Biz burda Li Na'ya dikkat dediğimizde kimse dikkat alıp yorum yazmamıştı bile:D

kirpi dedi ki...

Bizim değil Sharapova'nın dikkat etmesi lazımdı ama etmedi :D

Korhan dedi ki...

:D