22 Mayıs 2011 Pazar

RG: Kadınlar Ana Tablo

Wozniacki'nin çeyreği ile başlayalım. İnanılmaz şenlikli bir şeyrek burası; Wozniazki, diğer uçta Stosur, eski antrenörü ile tekrar bir araya gelip çıkış yakalayan Kuznetsova falan hep burada. Toprak sezonunun parlayan yıldızı Georges de burada. Güçlü bir çeyrek ve buradan çıkan kişinin final için önemli avantajı var diyorum.

Bir alt çeyrekte ise son şampiyon Schiavone ikamet ediyor. Pennetta, Jankovic ve Zvonareva'da burada ama açıkçası Schiavone daha derli toplu oynayan bir isim olduğundan buradan çıkacaktır diyorum. Jankovic'in olduğu dilimde Mattek-Sands'in süpriz potansiyeli olduğunu düşünüyorum nedense ama açıkçası sönük bir çeyrek olmuş burası. Buradan çıkanın fazla yorulmamış olması gerekir.

Bir uçta Na Li, diğerinde Azarenka'nın olduğu çeyrek dengeli, ama buradan çıkana finale gitme şansı tanımıyorum ben. Cibulkova ve Ivanovic dikkatimi çeken diğer isimler, düşünün. Ivanovic sakatlıktan kurtulamamıştır tam olarak bence ve süpriz olması da çok zor. Sağlam kalabilirse Azarenka çıkar diye düşünüyorum.

Cjlisters'in başını çektiği son çeyrekte de ilk çeyreğe benzer bir durum var. Sharapova, Clijsters ve süpriz potansiyeli gördüğüm Wickmayer burada. Wickmayer son oynadığı maçı yarım bırakmıştı gerçi ama olsun. Soyadını görünce yadırgadığımız Gajdosova'da burada. Petkovic ve Radwanska da süpriz potansiyeli olan isimler. Yeterince iyileşmişse buradan Cjlisters gelir diyorum. İyileşmemişse yine buradan çıkan ismin finale gitme şansı büyük ama kaybeden taraf olacaktır bence.

Hiç yorum yok: