9 Mart 2011 Çarşamba

Marsel Raonic'e Karsi

Marsel Indian Wells turnuvasinda ilk turda Milos Raonic ile karsilasacak.

Ikili en son Tokyo turnuvsi elemelerinde karsilasmisti diye hatirliyorum. O zamanlar ben "Eyvah Raonic!" derken Russell "Marsel'in gecmesi lazim" diyordu. Yani iki oyuncu birbirine cok da uzak degildi. Ama 2011 yili itibari ile ikisi tam ters yonlere gittiler.

Marsel'de bir guc sorunu var gibi sezmistik son aylarda. Bir de fiziksel bazi degisimlere alisamama. Mac iki sette bitebilir ama hezimet de cikmaz diye dusunuyorum. Raonic servis oyunlari cabuk biter, Marsel ralliye girebilirse daha etkin olan taraf olabilir (iyi oynarsa tabi). Bir de Indian Wells'de sert ruzgar eser mi onu merak ediyorum. Raonic'in servislerini etkileyebilme ihtimali olur cunku.

2 yorum:

QuaresmA dedi ki...

Raonic bizim çocuğu topla döver bence.

kirpi dedi ki...

@ QuaresmA

Onu demeye benim dilim varmadı...