12 Mart 2011 Cumartesi

Indian Wells- Cuma Gunu

Ciftlerde iyi, teklerde ise biraz uzucu bir gundu bana gore.

Teklerde Bopanna, ukala dumbelegi Tomic'e elendi. Cok ama cok yakin gecmis mac, tie break ile biten iki set ve 4-6 ile biten final seti. Cok yazik olmus. Bopanna'ya dikkat etmek lazim diyorum bu aralar.

Bir baska hayal kirikligi iki Japon oyuncunun elenmis olmasi; Nishikori ve Date-Krumm. Mac kazanmalarinin Japonlara bir fayda getirmeyeceginin ben de farkindayim ama ikisi de normalde kazanamalari gereken maclari kaybetmis gibi gorunuyorlar. En azindan ben kazanacaklarini tahmin ediyordum.

Marsel'in elenmesi bir baska uzucu haberdi. Macla ilgili yapilan haberlerde Marsel ile ilgili ismi haric hic bir sey yazmamasi daha da sinir bozucu. Sirf bu yuzden kazansaydi keske.

Bayanlarda da Groth sezona yaptigi iyi baslangicin devamini getiremeyip ilk turda veda etmis. Errani elemis onu.

Ciftlerde ise tekler yildizlarinin hemen hemen hepsinin yuzu guldu. Benim prensim David ile Russell'in prensi Almagro'nun olusturdugu takim haric. Onlar son Wimbledon sampiyonlarina elendiler. Nadal zeminle ilgili olarak "Top bu sene daha hizli gibi ve deli gibi sekiyor" demis. O nedenle Ispanyollarin Wimbledon sampiyonlarina elenmesi supriz degil. Ferrer icin kotu haber bu, beklentilerin altinda kalir buyuk ihtimalle. Diger tekler yildizlarindan Isvicre ekibi 2 nolu seri basi Nestor ve Mirnyi'ye acimamis ve sadece 3 oyun birakmis. Nestor'u terkeden Zimonjic'i ise daha kotu bir kader karsilamis; Isner ve Querrey'e elenmisler Llodra ile. Super tie break seti ile gerci ama olsun Isner ve Querrey yahu! Gulerler adama... Nadal ve Lopez ise ciftler icin genc sayilabilecek Polonyali 4 nolu seribasi ikiliyi 2 sette tie-break oynayarak yendiler. Zor oldu ama kendi ceyreklerindeki en onemli engellerden biriydi bu ikili. Bir sonraki maci ya tablonun en uzun ikilisi Karlovic-Cilic veya Bellucci-Harrison ile oynayacaklar. Bu turu da gecmeleri gerekir. Gecerlerse prenslerimizin intikamini almaya calisacaklar muhtemelen. Ilk maclarini super tie break ile kazanan Murray kardesleri ufukta Bryan kardesler bekliyor. Bryan biraderlerin gecmesi lazim. Ama oncelikle Murrayler Isner ve Querrey uzunlariyla oynayacaklar. Djokovic-Troicki ikilisinin Chela-Monaco ikilisi ile yaptigi mac ise gereginden fazla yakin gecmis. Zevksiz de mac olmus zaten. Ikilinin pek sansi yok burada bana gore.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog yasağı dün fena halde sinirimi bozdu kendi bilgisayarımda DNS ayarlarıyla oynadığım için avantajlı olarak direk giriş yapıyorum(bu sayede mahkeme yasağı olan biçok siteyede ulaşım raht sadece youtubea acıldıgndan berı gıremıyorum)Yasak kalkıcak mı yada herhangi bi durum var mı?bilgisi olan?dışardayken hakkaten zor oluyo:(

Russell dedi ki...

http://makat.org/

kirpi bunu kurdum bütün dertler bitti diyor.