9 Mart 2011 Çarşamba

IW Erkekler Kurasi

Buradan bakin.

Tablonun "Nadalspor" tarafindan baslayalim.

Takim kaptani Rafael Nadal bildiginiz gibi AO sirasinda sakatlanmisti. Takimi da Galatasaray'a donmus zaten; curuk carik adamlar dolusmus buraya. Dikkati ceken seri basi isimler "Iyilestim kesin sanirim" Juan Monaco, "Tam toparlaniyorum, yine sakatlaniyorum" Marcos Baghdatis, "Sakatliktan cok turnuva kacirdim" Tsonga, "Boynumu sakatladim, kolum niye agriyor?" Ferrer, "En son macimdan cekildim" Ljubicic, "Bir kan hastaligi var bende benden iceri" Dolgopolov, "Ameliyati yine erteledim" Verdasco, "Tam bunalimdan cikarken sakatlandim" Murray. Takimin formda gorulen tek ismi Soderling gibi. Gerci Nadal da Davis Cup'ta form buluyor gibi gorunmustu. Lokomotif isimlerin Soderling ve Nadal olacagini, sakatliktan donen Del Potro ve genc yetenek Berankis'in de bu hafta puan toplama anlaminda turnuvayi mutlu terkedeceklerini dusunuyorum. Murray'den ise biraz umitsizim, zira burada kendisini motive edecek pek bir sey bulamayacaktir. An itibari ile 5. basamaga cakili kalmis gibi gorunuyor. Wimbledon'a dogru canlanmaya baslar diye tahmin ediyorum.

Gelelim "Federerspor" tarafina.

Bu takim ise bir oncekinin aksine bomba gibi. AO sonrasi sert kort turnuvalarini domine ede pek cok isim burda. Djokovic, Roddick, Raonic hep bu tarafa gelmis. Federer de katildigi turnuvada final gormustu zaten. Berdych ve Cilic'in bile duzelme egiliminde oldugunu soyleyebiliriz. Bu baglamda buranin cikistaki isimlerden olustugu ve rekabetin kiran kirana gececegi soylenebilir. Seri basi isimlerden sakatlik sorunu olan ise yok gibi. Akli bir karis havada olanlar ise Isner ve Gulbis. Djokovic ve Federer yine domine edecektir, zira Federer'i kendi tarafinda zorlayabilecek tek isim Raonic olur gibi gorunuyor, o da sirf ikili daha once karsilasmadigi ve Raonic bir ihtimal Federer'e ters gelebilecegi icin. En guclu finalist adayi ise Djokovic.

Hiç yorum yok: