5 Aralık 2010 Pazar

Sırbistan 3-2 Fransa: AJDE!



Sırbistan dün çiftleri kaybetmesinin ardından Fransa kazanmaya yakın gözüküyordu ama bugün ezim ezim ezdi Sırplar. Önce Djokovic, sonra Troicki set bırakmadan kazandılar.

Djokovic maçında özellikle Monfils'in kötü oyunundan çok Djokovic'in iyi oyunu göze çarpıyordu. Yılın sonunda bu kadar iyi oynaması kendini buraya sakladığının göstergesiydi. Monfils de fena değildi ama maçın ilk puanından belli olmuştu maçın sonu. Beklendiği gibi rahat bir galibiyet oldu, bu maç üzerine söylenecek pek bir şey yok aslında.

Sonra geldik mi kader maçına? Geldik. Tipsarevic ile Simon oynayacak diye kandırdılar bizi, hoop son dakikada Troicki ve Llodra sahne aldılar. Llodra berbat bir maç çıkarınca Troicki'nin üç setlik galibiyeti zor olmadı.

Açıkçası, Troicki'ye karşı oynadığı 4 maçın hepsini kazanmış bir Simon, çok ama çok daha iyi bir maç oynayabilirdi bugün. Forget bence seriyi veren hamleyi yaptı sonda. Djokovic'e kaybetti diye adam mı kesilir? Meh diyorum sadece.

Ama şunu kesinlikle demeliyiz ki, dün gelen sonucun ardından bugün çok sönük geçti. En azından son maçta büyük bir heyecan beklerdim, zerre bir şey olmadı...

6 yorum:

patuli dedi ki...

Scoreboard bile bir süre -hatta ilk set boyunca neredeyse- Tipsarevic-Simon olarak gösterdi maçı.

Simon daha iyi olurdu bence de.

Yalnız, Llodra'nın Troicki'den set bile alamayacak kadar kötü olmasına şaşırdım.

İspanya ile oynarken kendini paralamıştı adam.

kirpi dedi ki...

Llodra zaten bu sene Davis Cup'ta hic mac kaybetmemisti galiba. Ne ciftlerde ne teklerde. Gitti en onemli maci kaybetti. Ondan o kadar agladi herhalde. Yazik.

Simon konusuna ben de katiliyorum. Hatta dunku 4 saatlik maca ragmen Clement bile daha iyi olurdu. En azindan kendine bir guveni vardi adamin. Sirbistan karsisinda sert zeminde 2-1 yakalandiktan sonra harcamak kotu oldu.

Yalniz Sirbistan bu kadroyla seneye toprak kort secme avantaji da kullanamazsa pek basarili olamaz bence. Fransa takimina bakiyorum, Monfils ne kadar iyi oynarsa oynasin takim aslinda cok da guclu degildi. Bir Tsonga olsa mesela, sonuc cok farkli olurdu.

mgunsel dedi ki...

Tipsy - Simon maçını tercih ederdim ben de, Çekişmeli bir maç olurdu 5 sete giderdi kanaatimce. stilleri benzer 2 oyuncu. Gasquet niye yoktu bu arada, sakat falan mıdır kendisi acep?

kirpi dedi ki...

Gasquet sakat değil. 5. tercih olarak belirlenmişti denedenine bir bakmam lazım. Şu anda hatırlayamadığım forget ile ilgili bir anlaşmazlık durumları mı ne vardı. Ama dediğim gibi tam hatırlayamıyorum.

Bir de Llodra'nın Paris'te final oynamasının etkisi olmuştur mutlaka

orion dedi ki...

ABD-Fransa DC eşleşmesinde ABD pazar gününe 2-1 önde girmişti. 4. maç için Gasquet Roddick'le oynamak için kendimi hazır hissetmiyorum ama 5. maç oynayabilirim demişti takım kaptanına. Tsonga falan da sakattı o ara; o yüzden 2 gün önce 5 set oynayıp 2 de maç puanı kaçırıp yenilen Mathieu 4. maçı oynamak zorunda kaldı. Roddick kendisini oldukça rahat bir şekilde dağıtınca 5. maçın önemi kalmamıştı tabi.

kirpi dedi ki...

Vay Gasquet vay.. 4. maçta Mathieu-Roddick eşleşmesi evlere şenlik tabi. Üstünden yıl geçmiş, çözememişler hala demek.

Ben Guy Forget'i seviyorum. Akıllı mantıklı konuşuyor gibi. Son maçta Llodra yerine Simon olabilirdi gerçi ama yine de üzüldüm onun için.