8 Aralık 2010 Çarşamba

ATP: Yeni Gelenler

1- Tobias Kamke

Wimbledon oncesi dikkat edilmesi gereken bir isim oldugunu yazmistik. Nitekim turnuvada fena is de yapmamisti. Bu yil odulun sahibi oldu.

2- Richard Berankis

Eski junior 1 numarasi sezon sonuna dogru ozellikle challenger basarilari ile adindan bahsettirdi.

3- Thiemo de Bakker

Bir baska "ha patladi, ha patlayacak" eski junior 1 numarasi. Bu yil ozellikle toprak sezonunda dikkat cekti. Ama bence fizigi hala zayif kaliyor.

4- Alexandr Dolgopolov

Nadir gorulen saglik sorunu yuzunden bir oyle bir boyle olan atipik tenis oyuncusu. Bu yil rakiplerini bolca sasirtarak 39 numaraya kadar yukseldi. Sezonu 48 numarada kapatti.

5- Mikhail Kukushkin

Challenger turnuvalarinda ritm kazandigi gunlerde Istanbul'da finalde elenmisti. Sonra kendi evinde St. Petersburg'da sampiyon oldu. 58 numaraya kadar yukseldi.

Veee kisisel notum...

6- Marsel Ilhan

60 sira yukseldi iste. Daha ne olsun?

4 yorum:

mgunsel dedi ki...

3 tane sorum var :/

-Marsel AO 2011'e doğrudan katılabilme hakkını elde etti mi? Gene mi elemelerle uğraşacak yoksa..
-Dolgopolov'un hastalığı nedir?
-Daniel Brands için yorumunuz nedir? Elemanın tekniği hiç de fena gözükmemişti gözüme, ha ben daha ufak sanıyordum ama 87'liymiş...

kirpi dedi ki...

- Marsel'in durumu pr kullananların durumuna bağlı. Çok fazla protected ranking kullanan olursa durumu riske grebilir ancak çok fazla sakat ve Avustralya Açık'a katılmayacak oyuncu da olduğundan bence bu noktadan sonra sorun olmaz. Çok büyük bir ihtimalle ana tabloda.

- Dolgolopov'un hastalığını biz de bir makaleden öğrenip yazmıştık. Şu linkte deyatları bulabilirsiniz (Çok uzadı yorum o nedenle buraya yazmadım kusura bakmayın :(...)

http://truegrandslam.blogspot.com/2010/09/cizgi-disi-dolgopolov-ve-kan-hastaligi.html

Nadir rastlanan bir kan hastalığı olduğu söyleniyor ama fazla detay yok. Sonuçta özel hayat... Doktor-hasta gizliliği falan...

- Daniel Brands, Kamke gibi bir isim benim gözlemlediğim kadarı ile. İkisinin de dezavantajı daha çok çimde iyi olmaları, çünkü çimde fazla turnuva yok. O nedenle geç açılacaktır diyorum. Dikkat ediyorum tenisçilerin oyunları genelde 24-25 yaş seviyesinde yükseliyor. Nadal'ın US Open'ı kaznması, Federer'in RG'da istikrarlı olarak iyi sonuçlar almaya başlaması ve Soderling, Verdasco gibi oyuncuların kendilerini bulmaları hep bu yaş seviyesinde oldu. Tesadüf müdür bilemiyorum. Tahminim Brands önümüzdeki 1-2 yılda yükselişe geçecek. Ancak kendisi ile ilgili Russell daha ney bilgi verebilir, o benden daha çok takip ediyor challenger turnuvalarını falan. :)

orion dedi ki...

Marsel Barselonadayken Almagro ile de antrenman yapma şansı bulmuş. Bruguera oyununun üzerine en az %10 eklediğini söylemiş Marsel'in

kirpi dedi ki...

%10 nasil kesin bir rakam oyle :) Olcelim, %10 cikmazsa iyilesme paramizi geri isteyelim :)

Saka maka ben Bruguera'nin ozellikle Marsel'in toprak kort oyununa cok katki yapacagini dusunuyorum. Sevmiyorum falan diyor ama toprakta iyi is cikartabilir.