22 Mart 2012 Perşembe

Video: Güle Güle Gonzo


:(



:.(

21 yorum:

sekoser dedi ki...

Öff :(

kirpi dedi ki...

Tenis fanı olmanın en kötü yanı :(

sekoser dedi ki...

Spor fanı desek daha doğru benim için. Sevdiğim sporcular emekli oluna gerçekten üzülüyorum.

kirpi dedi ki...

Takım sporlarında takım yine devam ediyor da şimdikiler emekli olunca oturup Dimitrov mu izleyeceğim diye düşünüyorum...

sekoser dedi ki...

Zidane bırakınca futboldan soğumuştum. Schumi bırakınca f1'den soğudum. Federer, Nadal bırakınca da bir soğuma olur bende. Soğumaya müsait bir yapım var benim.

kirpi dedi ki...

Ben Sampras zamaninda tenisten sogudum heyecansizdi ve maclar oyun olarak da zevksizdi. Gonzo'ya ondan üzüldüm, ilginc oyunu vardin. Yenilerden Dolgo'yu seviyorum o nedenle mesela :)

Adsız dedi ki...

Güle güle Gonzo. Meşhur forehandlerin, Aussie finalin, Olimpiyat finalin hepsi bir yana seni hep şu görüntüyle hatırlarım herhalde...
http://www.youtube.com/watch?v=k-jThxwUnAs olaylar 47. saniyede başlıyor, aksiyon 2:20'de !

sekoser dedi ki...

Dolgo süper canım.:)

Adsız dedi ki...

Bir ben değilmişim demek .ben de sampras döneminde tenisten soğumuştum.Federerle tekrar ısındım. şu sıralar kaynıyorum.
Yalnız Federer bırakırsa şok havuzuna girmiş gibi olurum sanırım.

Adsız dedi ki...

Ne yalan soyleyeyim ben de Federer dominansinin oldugu yillarda tenisten sogudum. Yanlis anlasilmak istemem tenisine laf etmiyorum, sadece her turnuva oncesi kazanacak ismin Federer olacagini bilmek, maclarinin cekismesiz ve tek tarafin ezici ustunluguyle bitmesi heyecan falan birakmamisti bunyemde. Guzel teniste bi yere kadar, rekabet, adrenalin daha cok cekiyor beni. Cok sukur Nadal cikti da heyecan geldi, epik maclar geldi, Nole & Andy'de guzel çeşni oldular. Top 4 forever :)

kirpi dedi ki...

@sekoser

Dolgo ile herşeye verilen tepkiler sırası ile şöyle;

"Bu ne be böyle?... Ahahah komikmiş :) Sevimli gibi de yaa aslında?..."

sekoser dedi ki...

Dolgo drop shot atsın, sabaha kadar izlerim:)

kirpi dedi ki...

Hele o drop shot sonrası sırıtmasına hastayım ben, tam bir "ehehehhe :D" ifadesi :

sekoser dedi ki...

Şurada en güzel örneği var. Tabi bir de top çizgiye düşünce iyice yönü değişmiş. Ondan dolayı da o kadar sırıtması heralde:)

http://www.youtube.com/watch?v=e5CmBkxXBeA

kirpi dedi ki...

Hiç bakmadan tahmin ettim Rafa maçı olduğunu :)

Aslında ilkinden sonra da kendini zor turmuş sırıtmamak için. zoraki bir ciddiyet takınmış.

Ama bence ilk drop ikinciden güzel. İkincide Rafa "Aman ne koşacam ona" tavrı takınmış ama ikinci de çift el vuracak gibi gerildikten sonra çok güzel uyutmuş Rafa'yı. Yoksa Rafa zamanında uyansa çıkartırdı onu.

sekoser dedi ki...

Drop shotlarının en önemli yanı çok iyi saklaması zaten, ben şahsen ilk defa izlediğimde pek uyanamıyorum. Yoksa çok da düştüğü yerde kalmayabiliyor o vuruşlar. Ama karşıda ki uyanamadığından yetişemiyor çoğu zaman.

Çok eğlenceli çocuk ya tam enseye tokatlık.

sekoser dedi ki...

Bu arada bu da çok acaipmiş:))

sekoser dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2Hy9plVA7SI#

kirpi dedi ki...

Bunu tivitlemiştim ben ama videosunun olduğunu bilmiyordum ahahah :) Ekleyeyim bari..

kirpi dedi ki...

Bir de Dolgo'nun ensesine tokat, burnuna fiske eheheh :)

kirpi dedi ki...

Hakında bu kadar konuşunca bir Dolgo videosu atayım dedim, çok ekmeğini yedik :)