20 Mart 2012 Salı

Video: Tenisçi Taklidinde Son Nokta






16 yorum:

kirpi dedi ki...

Seren, Sharapova, Federer, Ferrer, FLo, Coria, Murray, Nadal falan hepsi süper de Coria ve bayanlar için kıyafette gösterdiği özene şapka çıkartıyorum :)

Adsız dedi ki...

Serena da koptum haha :) Sampras gibi düz bi adamı iyi taklit etmiş.Federer'in top sektirirkenki el hareketi birebir olmuş, biraz saçı olsaydı keşke taklit edenin artist artist atardı ne güzel hehe. Yalnız o kıyafetlerin içinde erkek vücudu berbat ötesi durmuş.Bir de Safin taklidinde raketi kortun dışına fırlatması süper.

kirpi dedi ki...

Adam müthiş gözlemci. Video biraz daha flu olsa oradakini Federer zannedebilirim. Nadal taklidi inanılmaz; demek ki şort çekiştirmeyi abartmadan da taklit oluyormuş. Nadal'ın servis bekleme hareketi, ralli içinde aniden bir yana koşar gibi yapıp öbür tarafa koşuşu falan birebir. Ferrer'in forehand ve backhanddeki ayak hareketleri detayları da şahane :) Moya'nın topu forehandine alma çabaları da gayet komik işlenmiş. Ve evet Safin'in raketi kortun dışına atması komik ve bir o kadar da Safin'den beklenebilecek bir hareket :)

Adsız dedi ki...

Nadal taklit edilmesi kolay bir tenisçi zaten, her hareketi şahsa özel. Misal Djokovic tenisçileri taklit etmişti soyunma odasında, Federer'in neyini taklit etti ya demiştim, izleyince krize girmiştim. İşte gözlem de bir yetenek, benim gibi yeteneksizler anlamaz :) Yalnız Masha'nın sandalyede otururkenki halini de iyi çalışmış eleman.

kirpi dedi ki...

Benim bu adamı beğenmemin nedeni kesinlikle abartıya kaçmadan, detaylara verdiği özenle taklit yapması. Yoksa ben de raketi kafamın etrafında çevirip "hiyaaaaahhh!" diye bağırsam, saatlerce şort çekiştirsem Nadal taklidi yapmış olurum biraz :) Veya topa hafif ağır çekim vurur gibi yapıp balemsi hareketlerle Federer taklidi yapabilirim. Novak'ın taklitleri bu tarz abartmaya yönelik taklitler. Ama bu adam Federer ve Nadal taklidi yapmamış, Federer ve Nadal olmuş resmen. Federer ve Nadal'ın servis hareketleri ile video edipleme yapıp bu adamı üst üste koysak tam bir senkronizasyon yakalayabiliriz bence :)

kirpi dedi ki...

Edipleme ne yaa, Edip Akbayram beni andı! :) Editleme olacak o :D

Adsız dedi ki...

Novak'ın kredisi bende yüksek, sırf raketle seyirciyi selamlaması ve diken saçlarını Federer gibi attırmaya çalışması yüzünden :) Bu eleman servis atarken dediğiniz gibi orjinal Federer :) Adımlarına kadar taklit etmiş. Nadal taklidi de iyi ama yürümesinden puan kestim ( bugün ne giysem yarışmacılarına özendim burada), Nadalla alakası yok. İnce detayları gözleme konusunda yetenek fukarası olan ben bile Nadal taklidi yaparım çünkü adamın korta girişinden çıkışına kadar her hareketi kendine has.Kolları yukarı kaldır, yumrukları sık, yere çök, bacakları feymoz ezz'in altına koyup oturur gibi yap ( kollar hala havada, gövdeyi biraz geri at, kafayı gökyüzüne çevir, gözleri kapa, dişlerle alt dudağı ısır alın size Nadal galibiyet fotosu :)))

kirpi dedi ki...

Yürüyüş olmuş bence yaa, ayaklar hafif V ve çok az yaylanarak :D

Adsız dedi ki...

Yok yok Nadal çizgilerden sağ ayağıyla geçebilmek için hep abuk subuk yürür kortta :) Bir de servis karşılarken yere eğiliyor ya, rakip topu havaya atınca ayaklarını hızlı hareketlerle nasıl desem oynatır yukarı aşağı, o sırada da yavaş yavaş gövdesini doğrultur. Bakın o atlanmış videoda :P

kirpi dedi ki...

Aslında onu da yapmış ama hızlı geçmiş... Şöyle bir sekiyor top gelmeden ama zaten Nadal'daki enerji herkeste yok ehehe :D

Bir de adam Verdasco taklidi için saçını jölelemiş, emeğe saygı :)

Adsız dedi ki...

Ya adam etek artı askılı dar bluz giymiş ne desem ayıp olur artık :)

kirpi dedi ki...

Bir videosunu daha buldum.

Roddick = Epik!

Adsız dedi ki...

Guga'nın ses bile aynı pes ! Ne kadar çalıştı acaba bunlara.

kirpi dedi ki...

Adam tennis freak olmuş resmen. En son videoda Granollers taklidi yapmış, Granollers o tarihte 194. sırada. Pes.

Bir de son videonun başındaki adam ismini "Milos Raonic" gibi bir şey olarak söylüyor değil mi, ben yamulmuyorum? :S

Adsız dedi ki...

Ben de öyle duydum, sonra suratına bi daha baktım adamın :))

kirpi dedi ki...

Süper, demek ki delirmiyorum! :)