17 Mart 2012 Cumartesi

Video: Federer - Del Potro Maçı



Hizmette sınır tanımıyorum. Buyrun, kesintisiz reklamsız izleyin :)

Maçtaki şenlik 19:50'de başlıyor. Del Potro Federer ilk servisine itiraz ediyor, şahin gözü çalışmıyor. Mo kurallar gereği ilk karar geçerli diyor. Del Potro'da "Nası yeaaa, nah bu kadar dışardaydı, Federer bile biliyor out olduğunu" diyor. Mo ise "Göremedim üzgünüm" diyor.

Mo'nun görmesi gerekir tabi ama ilk görmesi gereken kişi o değil. Verdiği karar pratikte yanlış gibi, zaten sonra özür de diliyor ama Del Potro sakinleşmiyor. Ama maçı etkileyen de bir durum yok bence.

Bu arada bu kanalda nerdeyse tüm IW erkekler maçları var...

(Bir şey değil efendim ne demek, ben sizler için varım :) )

26 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok alakasız olacak ama Delpo'nun İngilizcesi çok şeker :)

kirpi dedi ki...

Spanglish'in her türlüsü güzel :)

sekoser dedi ki...

Isner Djokovici harcadı:) Amerikan rüyası resmen.

Adsız dedi ki...

Oha oha oha diye bagirdim demin:) John Isner Jokeri yendi ahahahahha Maci livescoredan takip ettim nasil oldu bilmiyorum ama ugursuz olduguma ciddi inanmaya basladim ve bunun icin yeterli sebep ve kanitim var:) (bu aksamda fener yencek diye tum gun ortalikta dolastim, kadikoy, yoksa???)Bu arada 2.yarifinal macinda kesin favorim Rafa o da yenilecek olursa okulu birakip bu meziyetimi!! Farkli alanlarda degerlendirmeyi dusunuyorum.Ve son olarak Isner onemli degil bebegim:))

kirpi dedi ki...

Ya burada çiftler kupasını tekler kupasından daha fazla önemseyen bir tek ben varım galiba...

Resmen totemci olmuşum haberim yok :(

Şimdi yağmur arasında iyice dinlenir Isner çiftleri de iyi oynar öf yaaa :(

Unknown dedi ki...

işte sizlerden böyle şeyler görmek istiyoruz

kirpi dedi ki...

@tnarib

Eğer videoyu kastediyorsanız tam da "Niye kimse ilgilenmedi?" diye düşünmeye başlamıştım ben de :)

sekoser dedi ki...

Video iyi ama ben daha önce keşfetmiştim:) O değil de bu maçları online free izleyebiliyor muyuz?

kirpi dedi ki...

E YouTube kanalı olduğuna göre evet. Yani ben bir sorun görmedim. Tabi sonra uçururlar mı bilmem ama Delray maçları da var kanalda.

sekoser dedi ki...

Bir de canlı diye eklemeyi unutmuşum ancak ntvspor sanıyorum canlı yayın yapacak, alt yazı geçiyordu demin.

kirpi dedi ki...

Yağmur saatler sürecekmiş ama. Diğer kanalların trafik belgeseli yayınladıkları saatlerde yayına başlarlar. Sanırım ben izleyemeyeceğim :(

sekoser dedi ki...

Hadi ya, yatar ben:)

kirpi dedi ki...

Ne güzel kanal bulmuşuz, kendi bant yayınımızı kendimiz yaparız :)

sekoser dedi ki...

Sabah f1 var daha ona uyanacağım hem:)

kirpi dedi ki...

Sizin işiniz de zor, kolay gelsin :)

sekoser dedi ki...

Sağol:)

Unknown dedi ki...

@kirpi evet videoyu kastediyorum nalbandian nadal maçını arıyordum dünden beri :)

Adsız dedi ki...

@kirpi
Çiftler finali ertelenecek büyük ihtimalle.

Ve Isner adamsınnn :) Berbat link yüzünden çok anlayamadım maçı ama twitterda Nole'ün 1000 puanının silineceğini öğrenince evde dans etmedim desem yalan olur hehe :)

Adsız dedi ki...

Tabii Isner'in zafer sarhoşluğuyla tenisi ve kuralları unutmuşumm ya ne 1000 puanı zaten turnuva 1000 puanlık :)) Isner aklımı almış :D

ebru dedi ki...

Bir hizmette Federer- Nadal maçı için yapsanız,duacı olurduk.

sekoser dedi ki...

Federer-Nadal yari final.


1.Bölüm:

http://www.youtube.com/watch?
v=hCwhZQbr5Gg

2. Bölüm:

http://www.youtube.com/watch?v=e1Ub2U67toA&feature=related

kirpi dedi ki...

Hizmet gelmiş bile :)

sekoser dedi ki...

:)

kirpi dedi ki...

@tnarib

Güle güle izleyin :)

Adsız dedi ki...

tennistv.com dışında maçları live izleyebilmenin bir yolu var mı?

kirpi dedi ki...

Stream siteleri haricinde bildigim parasiz bir kanal yok. Streamlerden lshunter'a falan bakiyorum ben.