3 Aralık 2011 Cumartesi

İspanya 2 - Arjantin 1

Feliciano Lopez bugün Eduardo Schwank, David Nalbandian ve Fernando Verdasco'ya karşı verdiği mücadeleyi 3-0 kaybedince Arjantin'in kupa umutları devam eder oldu.

Maç 6-4/6-2/6-3 ile noktalandı. Lopez 9 oyun alırken, Schwank ve Nalbandian ikilisi 13 oyun aldı. Verdasco da büyük gayretleriyle Arjantin ekibine 5 oyun kazandırdı. Nalbandian özellikle refleksleri ve returnleri açısından kötüydü, ama takımı batırdı diyemem, giderek toparlandı zaten. Schwank çok sağlam oynadı, hata yapmadı desek yeridir. Lopez ise tek başına verdiği mücadelede özellikle 3. setin sonlarına doğru oldukça yorgun düştü. Ama Fransa yarı finalinin aksine filede etkiliydi bugün.

Arjantin takımı yarın Del Potro'nun oynayacağını açıkladı. Sırbistan'ın Djokovic hikayesine dönmezse yarın 14:00'de Nadal-Del Potro maçı var yani. Yayın Sports TV'de olacak ama öncesindeki maç yüzünden başları kaçabilirmiş. Olası 5. maça ise İspanya'dan David Ferrer, Arjantinden ise Nalbandian çıkar sanıyorum. Del Potro maçında "Daavid! Daavid!" diye bağıran İspanyol seyirciler bu sefer nasıl tempo tutacaklar merak ediyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

**Verdasco da büyük gayretleriyle Arjantin ekibine 5 oyun kazandırdı.
Bende bu cümlenin altına imzamı atayım. Gerçi kendisi de çiftlerde kötüyüz kaptan başka isim seçsin gibilerinden konuşmuştu. Costa'yı anlamak mümkün değil, kimi koysan Nando'dan berbat performans veremez herhalde.

**Del Potro maçında "Daavid! Daavid!" diye bağıran İspanyol seyirciler bu sefer nasıl tempo tutacaklar merak ediyorum.
Vamos Rafa diye bir tempo tutabilirler mi bilmem. Nadal, Nadal falan derler herhalde.

**İlk maçın çok çekişmeli geçeceğini düşünüyorum. Hani Tsonga Federer'i yenmek için gerekirse kolumu kırmaya hazırım demişti ya ( inanmamıştık orası ayrı) Delpo hakikaten sakatlanma pahasına varını yoğunu ortaya koyacak gibi geliyor bana.

kirpi dedi ki...

Heh, Del Potro maçı derken dün oynananı kastettim. Davidlerin maçından bahsediyordum orada.

kirpi dedi ki...

Çiftlere de Granoolers ve öteki Lopez (ya da bu Lopez bile olurdu) çıksalar, belki heyecanın etkisi ile daha fazla motive olur, daha iyi oynarlardı.