11 Mayıs 2011 Çarşamba

Fernando Fiasco #2

Bugün Roma Masters 2. turunda Robin Soderling ile karşılaştı Verdasco. İlk seti 6-2 aldıktan sonra ikinci sette de öne geçti. Break geldi gitti derken 5-4'te maç için servis atmaya başladı. 15-0, 30-0, 40-0... Vay be, Verdasco'ya bak, Soderling'i iki sette yığdı derkeeeen, çift hata. 40-15. Olabilir. Soderling puanı domine eder, 40-30. Peki. Bir çift hata daha ve 40-40. Devam eden oyunda kurtarılan 1 servis kırma puanı ve yine 40-40. Yine çift hata ve avantaj Soderling'te, bu kez kırar servisi, 5-5.

Bir sonraki oyunda 30-40 ve servis kırma şansı. Harcıyor Verdasco. 6-5. Soderling ilk yakaladığı set puanını alıyor ve seti 7-5 ile bitiriyor 3 maç puanı kurtararak. Son sette de 5-4'te servis kırarak 2-6/7-5/6-4 ile kazanıyor.


Roland Garros'ta yeni mallıklarla serimize devam ederiz diye tahmin ediyorum.

2 yorum:

aliye dedi ki...

başlık müthiş, bayıldım :)
bu arada üç maç puanından kaybettiğini bilmiyordum, yıldızlı beş veriyorum kendisine!

ezgi e. dedi ki...

Kendi kendini yenme kapasitesine sahip nadir oyunculardan biri, tebrik ediyorum kendisini.

Raonic'i yendi ya yeter ona. :)