18 Nisan 2011 Pazartesi

Haftanın Kendini Bilmezleri

Bu hafta Monte Carlo'da iki tane kendini bilmez tespit ettim. Hemen paylaşıyorum.

Birinci kendini bilmezimiz Jurgen Melzer. Ferrer maçı öncesinde "Federer'i yendiysem herkesi yenebilirim" dediğinden daha önce de bahsetmiştik ama kendini bilmezliği bununla sınırlı kalmamış. Kalkıp bir de Ferrer için "Onu Paris'te geçen sene öldürmüştüm, umarım bunu hala hatırlıyordur" şeklinde ibretlik bir beyanat da vermiş. Ferrer sadece 5 oyun vererek tam bir Ivan Drago oturuşu yaşattı Melzer'e.

Bir diğer kendini bilmez de Novak Djokovic. Kendisi Nadal-Murray maçının başlama saatinin yarım saat sonrasına imza organizasyonu koymuştu. Gülme seslerini duyar gibiyim... Be adam, senden imza alacak insanlar muhtemelen tenisi de seviyorlardır ve Nadal-Murray maçını da merak ediyorlardır. Nedir bu "Ya onlar ya ben?" tavrı? Bir ilgi manyaklığı, bir karşıya dükkan açmacılık? Yap şu organizasyonu maç sonrası insanlar maçını da izlesin imzasını da alsın. Bazen bu çocuğun Sırcan'ın çok fazla etkisinde kaldığını düşünüyorum.

4 yorum:

Korhan dedi ki...

her zamanki tavırları Djokovic'in böyle yaparak antipatik olduğunun farkında değil mi acaba?

Unknown dedi ki...

djokovicin yaptığına hakkaten çok güldüm,komik!

kirpi dedi ki...

Djokovicler ailece festival... Sirk gibiler maşallah...

Unknown dedi ki...

:D