20 Nisan 2011 Çarşamba

Foto: Rafael Nadal Roland Garros Cicileri





11 yorum:

mehmet kerim dinar dedi ki...

iyiymiş bunlar,nadal bir ara kolsuz tişört giyiyordu ve bana göre pek de güzel gözükmüyordu, birisi ona kolsuz tişörtün yakışmadığını mı söyledi de değiştirdi acaba? :))

Russell dedi ki...

Bilmem. Bence kolsuz tişört artı kapri daha iyiydi. Kendi imajına uyuyordu. Nike işte, ne beklersin...

mehmet kerim dinar dedi ki...

belki de kolsuz tişörtü fazla tenisçide görmediğim için bana güzel gözükmüyordur, nadal'a özgü gibi, acaba federer giyse nasıl olur? :)) bu arada nadal o şapkayı maçta mı giyecek? şapkalı nadal'ı hiç görmedim maç oynarken

Russell dedi ki...

Yok takmaz.

Adsız dedi ki...

Tasarım oldukça sade ve bunun üzerinde pek kafa yorduklarını sanmıyorum ama renk konusunda bu dikkat çekme gayreti kimin fikri onu merak ediyorum adam kaç yaşında hala fıstık yeşili,çingene pembesi renkler...

Beril dedi ki...

ayy ben onun renkli tişörtlerini yerim öyle giysin hep hiç sevmiyorum dede tişörtü giyen tenisçileri :)))

Çid. dedi ki...

Nike'ın bu yıl Nadal'a yamadığı tişört modeline uyuzum ya. Pazardan alsam bi çakma nayk tişört daha güzel durur yani. Renklere gelince,koleksiyon o kadar dandik ki renk seçimleri en son problem yaratacak şey. Üstelik yakışıyor da keretaya.

kirpi dedi ki...

Dede tişörtü konusuna katılıyorum. Şimdilerde daha renkli daha canlı tişörtler veriyorlar Federer'e ama adama 40 yaş imajı yapıştı bir kere. Bir de Nadal renkleri ve desenleri cidden iyi taşıyor. Palyaço kıyafeti de giydirsen öyle bir ciddiyetle giyiyor ki umduğun kadar gülemiyorsun...

Beril dedi ki...

evet çünkü doğal palyaço o :D

Adsız dedi ki...

Dede tişörtlerive Nadalla? ikisi birbirlerini kaldıramazlar:D ama fıstık yeşili,pembişler, fosforlu renkler fazla uç bide modelde özensizlik olunca hepten kaybediyo.Sanırım Nike'ın has elemanı olmadıkça bu devam edicek.

Adsız dedi ki...

Nike'nin has adamı derken?