19 Nisan 2011 Salı

Foto: İrtifa Farkı


14 yorum:

Adsız dedi ki...

1.80 üzeri bir kadın tenisçi olmanın en berbat yanı bu olsa gerek.Mesleğin açısından avantajın fazla fakat kort dışına çıktığın anda uzaylıların dünyaya inmesi gibi bi hava yaratıyorsun.Geniş omuz,kaslar,kocaman eller falan... Tamam hadi Anaya,Mariaya güzel kızlar diyoruz,kapaklarda süpermodellerden farksızlar,kortta sportif kıyafetlerin de kombineleriyle çok sexy duruyorlar fakat dışarı çıktıkları anda bende bi elektrik çarpması oluyor.Sıfır Kadınsallığa sahipler yahu.Venüs D.Howard'ın yanında kol kası yarışına girer,Ana Novak'ı tek seferde yere sericek gibi durur,Maria'yı kimin yanına koysan kazık misali:(Ha bide anlamıyorum bunlar bide platform destekli topukluda giyoyolar hey allahım!
Yanisi bugün şunu iyice anladım güzellik ve sexilik çok ayrı mevzular ve gerçekçi düşününce en güzeller listesini Ana,Maria oluşturur ama en sexylerde ibre Maria K.ve Julia G. gibi isimlere dönüyor.Tabi bu benm kendi fikirlerim.Böyle gereksiz bir konuya da vize stresi(çalışmama bahanesi)dolayısıyla kafa yoruyorum ciddiye almasanız da olur:D

Adsız dedi ki...

bence türkçe de x diye bi kelimenin olmadığınıda anlaman lazım.

Russell dedi ki...

x diye bir kelime olmaz zaten hocam, harftir o olsa olsa. :) (şaka yapıyorum, bir de bana saldırma :))

Adsız dedi ki...

Ah evet X diye bir kelimenin olmadığını biliyorum:D Ama olan X harfinin varlığından şüphem yok;)

Russell dedi ki...

Hehe, gerginliğe mahal yok, sakin. :)

Deniscik dedi ki...

Türkçe'de x diye bir harf yok ama dahi anlamındaki -de de ayrı yazılıyor. Sakince isyan ediyorum bu duruma :))

Beril dedi ki...

biri hem kısa hem düz giymiş diğeri hem uzun hem topuklu giymiş olur böyle tabii :)

kirpi dedi ki...

Dulko'nun ifadesi komik bence :)

Beril dedi ki...

X tartışması nereden çıktı onu çözemedim...

evet dahi anlamındaki -de ayrı yazılır, 'şey' ayrı yazılır... :)

Adsız dedi ki...

yorumu gönderince hemen farkettim ama geç oldu :)şimdi ne de da kalıcak ne x in kelime olması:).ayar verelim dedik ayar olduk.buda türkçe değil bu arada :).

kirpi dedi ki...

Karar: hepimiz ilk öğretim 3. sınıfa geri dönüyoruz. Önlükler benden.

Unknown dedi ki...

örtmenim,tuvayete gidbiliy miyim?

Russell dedi ki...

Teneffüste aklın nerdeydi?

Unknown dedi ki...

:S