5 Şubat 2011 Cumartesi

ATP Sakata Geldi

Böyle bir başlığı her zaman atmak istemişdir ve attım. (aferin bana)

Şöyle bir bakıyorum da, arkadaş ne çok omuz sakatlığı var. Bugün Zagreb'te ilk turu bye geçen, ikinci turda Clement'nin omuz sakatlığı sebebiyle maça çıkmadan çeyrek finale çıkan Gasquet, çeyrek final maçında Berrer'e karşı ilk sette 5-2 gerideyken omuz sakatlığı sebebiyle maçtan çekildi. Şaka gibi.

Bununla bitmiyor. Bryan kardeşlerden Bob olanı da omzunu sakatlamış ve 1 ay yok. Bir başka omuz sakatlığı da Djokovic'ten. Avustralya Açık şampiyonu Rotterdam'dan çekildi. Murray ile oynadığı final maçında da omzunda ve bacağında sorunları olduğunu gördük. Yine de ciddi bir şey olmadığını düşünüyorum.

Bunun dışında tiroid problemi sebebiyle Mardy Fish, San Jose'den çekilmiş. Sezona kötü başlayınca şüphelenmiştim zaten bir sorunu olduğuna dair. Memphis'te oynayacakmış ama. Bir başka sakat da Ferrero. Auckland'de oynayacağım dedi, çekildi. Avustralya Açık dedi, çekildi. Santiago dedi, çekildi. Şimdi de Costa do Sauipe'den çekilmiş. Buenos Aires ile geri dönmesi bekleniyor, göreceğiz.

Hiç yorum yok: