31 Ocak 2011 Pazartesi

Marsel Veda Etti

Marsel Lacko'ya 64-46-57 ile kaybetti.

Zaten kaybedecegi bir macti demenin hic bir anlami veya gercekciligi yok. Lacko, kariyerindeki en buyuk basarisi etrafa mikrop sacan bir Nadal'a karambolde halka takmak olan vasat olarak tabir edebilecegimiz bir tenisci. Marsel'in de yenebilecegi ve yenmesi gereken bir rakipti. Iyi oynayinca yine vasat olsa da Lacko'dan daha iyi sayilabilecek Becker'i yenebiliyor cunku.

Ne oldu ne bitti diye kisaca yazacak olursak ilk oyunda servis kirip seti almis Marsel. Ben o sirada yoldaydim, takip edemedim. Sonra geldim eve skoru gordum, o esnada 2. sette durum 2-2. Herkes kendi servisini alirken Lacko gitti 4-5'te kut diye servis kirdi. Bu noktada dedim "ben skorlara bakmayayim bari". Ise yaradi ve Marsel 3. setin basinda servis kirdi. Ama kader aglarini ordu ve tum cabalarima ragmen 3-3'u gorduk 6. oyunda. Sonra yine herkes kendi servisini alir, set tie-break'e dogru giderken olan oldu ve Russell macin skorunu "bu mac boyle biter" diyerek yazdi. Sonrasi malum.

Sikayetlerinizi yan taraftaki iletisim bolumunde yazan mail adresine bildirebilirsiniz.

(Durun yahu, saka yaptim. Yuklenmeyin Russell'a :D)

Hiç yorum yok: