7 Kasım 2010 Pazar

Bali Ana'ya


Ana Ivanovic Kleybanova'ti 62-76'lik rahat sayilabilecek bir skorla gecerek Bali'de sampiyonlugu aldi. Boylelikle yanilmiyorsam ilk 20'ye de dondu. Gecen sene sezon sonunda cok kotuydu, bu sene tam aksine beklenmedik derecede iyi oynadi. Ama yine de 2011 icin heyecanlanamiyorum ben kendisi adina. Yakin donemde calistiricisi ile de yollarini ayirmisti zaten. Yoluna kiminle devam edecegi onemli.

Ote yandan bugun bir de ucunculuk maci oynandi Bali'de ve Date Krumm Hantuchova'yi 75'lik setlerle gecti. Yalniz tabloya bakildiginda ucuncuye ayri bir puan odulu gozukmuyor. E o zaman bu mac niye oynandi? Yazik degil mi yil boyu heder olan oyunculara? Tabi ki her sey puan icin olmamali ama oyuncular tatil hasreti cekerken biraz tuhaf olmus.

Ekleme: 3.ye fazladan 10.000$ ve 15 puan veriyorlarmis bir forumda yazdigina gore. Ama web sitesinden dogruluyamadim. Ayrica 15 puan ne ya, cocuk mu kandiriyorsunuz?

(Foto: yahoo sports)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Geleceği bilemem ama gelmiş olan en güzel kadın tenisçi İvanovic'tir.Daha güzeli için Federerin kızlarından yana bir umut beslemek isterdim ama MİRKA?:D

Adsız dedi ki...

hoşlanmıyorum ama güzel kız yani...kadın tenisçilerin güzelliğinin ve seksapellerinin ön plana çıkartılmasından rahatsızlık duyuyorum....ama sanırım yapacak bişey yok....herşey gibi tenis de cinsellik üzerinden hayat buluyor...ben federer ve nadal' ı hayrıma mı seviyorum....ikisi de çok erkeksi....izlerken bi yerlerime kramp girmesi kaçınılmaz......:))özellikle de rafacığımı.....

esra