28 Ekim 2010 Perşembe

Philippoussis Dönüyor Mu?

Philippoussis'in son Legends Tour finalinden sonra verdiği bir demece dayanarak ATP'ye geri dönebileceğine dair imalar yapılmış. Ancak Russell da diyor ki "Ben onun videosunu görmüştüm, çarpıtmışlar". Dediğine göre Philippoussis eğlencesine bir kaç challenger turnuvasına katılabileceğini söylemiş (Russell o kadar büyük bir tenis bilgini ki, artık buraya doğrudan yazmayacak, ben kendisi ile konuşup görüşlerini buraya aktaracağım :)).

Eski oyuncuların kattığı perpektiften bahsetmiştim önceki postta. Şimdi bu haber kulağıma çalınınca düşündüm Mark tura ne gibi bir renk katar diye... Ne yalan söyleyeyim aklıma bir şey gelmedi. Hem yaşı da genç, daha 40 bile değil. Dönmese de olur yani. :)

1 yorum:

Russell dedi ki...

:)) video'nun linkini bulsam koyacaktım ama bulamadım bi türlü.