4 Nisan 2010 Pazar

Komplo Teorileri

Nadal yari final macina dizlerine vurup kufredince yeni bir sakatlikla ilgili haberler cikmaya basladi.



Yukaridaki videoda gorulecegi uzere Nadal dizini once havlusu sonra yumrugu ile dovuyor ve alt yazilardan anladigimiz kadari ile (alt yazilarin dogrulugu da tartisilir tabi) "Yapamiyorum..Lanet dizler..Lanet dizler" (sansur uyguladim, evet) diyor. Bu goruntulere bakarak Nadal'in simdi de sol dizi ile ilgili sikintilar yasadigina dair haberler yapmis Ispanyol basini.

Basta ben de sakatlik mi var falan diye dusunsem de sonradan iki sebepten bu iddia bana biraz sacma geldi. Birincisi Nadal sakatlandigini dusundugu dize saglam bir yumruk gecirecek kadar aptal bir insan degildir herhalde. Ikincisi gercekten sakatlanmis olsa sadece sinir degil, endise ve uzuntu de gorurduk Rafa'nin yuzunde. Bu videoda ise sadece sinir yapmisa benziyor.

Iki ihtimal var bence. Birincisi havanin nemli olmasindan oturu yeterli oksijen alamadigindan kramp benzeri bir durum yasadi (gece oynanan Tsonga macinda daha iyi olmasini da biraz nem durumuna bagliyorum) ve bu onun hiz kesmesine neden oldu. Son zamanlarda yasadigi sakatliklar nedeni ile dizleri ile ilgili asiri hassas ve en ufak agrida hemen kendini koruma moduna geciyor ve bu arada da servis kirdiriyor. Ikinci ihtimal ise genel olarak maclarda kendini koruma amacli olrak bilincsiz bir sekilde hiz kesme huyuna sinirlenmesi. Daha gecenlerde "Rakiplerimden cok dizlerim ile mucalede ediyorum. Surekli sakatlanma korkusu tasiyarak istedigim gibi oynayamiyorum. Sagligima tekrar guvenmem ve endiselenmeden oynamaya baslamam benim icin cok onemli." demisti. Bir nevi kendi zihninin yarattigi engellerden kurtulma surecini atlatmasi gerekiyor.

Bu arada Toni Amca raket kirmamayi ogretmis ama dizlerine vurmamasi gerektigini ogretememis galiba. Her ne kadar tendinitli de olsalar o dizleri bile bulamayanlar var Rafa, kiymetini bil bence.

Ayrica kimisi kaybederken rakiple, hakemle kufurlu konusur, kimi dizleriyle. Kimi baskalarina kizar, kimi kendisine...

Hiç yorum yok: