3 Mayıs 2012 Perşembe

Mavi Mavi...



Haftalardır reklamı yapılan şirin kortunun reklamı ve yapılışı...

Evet, oyuncular mavi kortta oynamaya başladılar ve tepkiler çeşitli. Kimi hanım kızlarımız "Ay rengi çok güzel, ayakkabımı boyadığı renge bayıldım :)))" diyor, kimisi "Bu bir yeniliktir, yenilikler iyidir" diyor. Beğenmeyen de çok tabi...

Gelen objektif bilgiler ise şöyle; top daha az sekiyor, daha hızlı ve daha kaygan. Bu daha az sekme ve daha hızlı olma durumları zaten geçen senelerde de vardı. Madrid, deniz seviyesinden yüksekliği itibarı ile zaten klasik toprak kortlardan ziyade sert kortlara yaklaşan bir turnuvaydı. Bir de maviye boyadılar tam oldu.Hız ve yükseklik öenmli değil ama kayganlık sıkıntı. Zemini kusursuz bitirmedilerse geçen hafta bahsettiğimiz sakatlıkların daha beterlerini görme ihtimalimiz var; kort daha hızlı olduğundan koşuşturmanın miktarında da artma olabilir. Gerçi tam tersi de mümkün; oyuncular bazı toplara koşmayı denemeyebilirler bile belki. Ama kayganlık her türlü problem olur.

Mavinin bir de sponsorluk detayı var tabi. Biz de kortumuzu sponsor rengine boyamıştık, sonra top TV'den görülmemişti. Bu turnuvada topun daha iyi görüneceği iddia edilse de ben pek emin değilim açıkçası; toplar maç içinde maviye boyandıkça görürüz durumu.

Bütün bunların dışında şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki Madrid bencetüm Masters turnuvaları içinde herhalde en çirkin olanı. Kötü değil, çirkin. Sahibinin huyu çirkin, kupası çirkin, web sitesi çirkin, kortları da çirkin... Toprak kort güya ama toprak kort zevki vermiyor.

Olimpiyatları alması gerektiğini düşündüğüm şehre yakıştıramıyorum...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim de hic hosuma gitmedi.Cim kortun pembeye boyanmasi ne etki yaratirsa topragi kahveden farkli gormek de o derece kotu benim icin.Cim-pembe-sponsor demisken, ihtimal?? --> Why not:((

kirpi dedi ki...

Pembe kimin rengi ben bilmiyorum?? :)

Bu arada pembe deyince aklıma Ivanovic ve pembe tenis topları geldi...

Adsız dedi ki...

Ahahahha ben çağrışım olmaksızın pembe demiştim halbuki:))

kirpi dedi ki...

Hehe, ben de bir sponsor var sandım :)

Adsız dedi ki...

Mavi kortun fotolarini gorunce sert kort sandim.Top izi olmasa ayirt etmek imkansiz. Su kayganlik olayi icime kurt dusurdu :( Kazasiz belasiz bir turnuva diliyorum. Bu arada unutmadan yazayim, Madrid'in top toplayicilari da berbat,kortun bazi yerlerine ayna koysunlar bari,yazik saclari bozuluyor,duzeltsinler de ekranlarda cirkin gorunmesinler.

kirpi dedi ki...

Heh ben top toplayıcıları unutmuştum. Onlar sa "et pazarı" bağlamında bir çirkinlik bence...