1 Mayıs 2012 Salı

Foto: "Bu Arada İsviçre'de..."

Heh!

32 yorum:

Adsız dedi ki...

bu foto çok daha önceydi.sonrası için bkz.: http://d1205.hizliresim.com/x/4/58l38.jpg

kirpi dedi ki...

Biliyordum bu fotoğrafı. Antremana başladı çoktan ama bu tatil fotosu komik bence :)

Adsız dedi ki...

ahahahah komikmiş bak seeeennnn..bak ben sana daha komiklerini atayım:
http://i48.tinypic.com/2ez7bwm.jpg
http://i47.tinypic.com/ibx76d.jpg

Federer'i bazı salaklarla karıştırma ayağını denk al,saçma saçma yorumlar yazıp da sinirimi bozma.haydi canım koş sen raFAIL in mavi toprak hakkındaki serzenişlerini yaz..tühhhhhhh keşke madrid yerine hamburg olaymışşşşşşş

kirpi dedi ki...

Ay sen Federer'in havuz fotolarından mı utandıııııın??? :)

Canııım, kıyamam ben sanaaa....

Ben konuşurum onunla bir daha çektirmez, üzülme sen :)

Adsız dedi ki...

hahahaha ben Federer in yaptığı hiçbirşeyden utanmam.hepsi de çooookkk güzel.Allah seninki gibi kem gözlerden saklasın.sen kendi derdine yan raFAIL in yüzünden,hatta onunla aynı canlı familyasından sayılmaktan bile utanır insan..yazık size..

kirpi dedi ki...

E sen bu utançla yaşama bence yaaa... Öl gitsin, değil mi?

Adsız dedi ki...

ya ciddiyim senin beyninden sorunların var..hayır bu fotoda utanılacak ne var??çok tatlı çıkmış,gördüğümde masaüstü temem bile yaptım gerizekalı..Ben Fedex in her yaptığıyla gurur duyuyorum,siz kendinizden utanın

Adsız dedi ki...

ben kendimi raFAIL lle aynı familyadan saymıyorum

Adsız dedi ki...

Foto değil, fotoya dair yorumun komik!! Sayın kirpi:P

kirpi dedi ki...

Madem aynı familyadan saymıyorsun, bu kararına saygı duyup seni sürüngenler familyasından sayıyorum bundan sonra!

:))

Adsız dedi ki...

hahahahah beni değil hayranı olduğun yaratığı saysan daha iyi,zira sürüngen gibi davranan taa kendisidir!! hatta kendini de o familyaya bi zahmet katıver!!

kirpi dedi ki...

Bizim insanlığımızdan şüphemiz yoktu ki senin gibi, sevgili sürüngen dostum :)

Neyse seni uçurmanın zamanı geldi...

Biiiiirrrr....

İkiiiii......

Üüüüüüüüüüüüççç!!!!!!!!!!

:)

Russell dedi ki...

adsız arkadaş haklı. aylardır rafa var masaüstü arka planımda, hiç kimse de gelip garipsemedi. biraz önce bu mükemmel pozu masaüstü arka planıma koydum ve annem gelip "oğlum sende bir gariplik var, istersen bir doktora gidelim, bunların tedavisi var." dedi. öyle yüce bir fotoğraf. masterpiece adeta.

kirpi dedi ki...

@Russell

Saygı duydum... :)

Adsız dedi ki...

Oy malum adsız yine iş başında :) İzninizle kendisine yeni bir isim vermek istiyorum : BELLA :) Ha sanmasın ki kendisine güzel demek istiyorum, bana Bellatrix Lestrange karakterini feci derecede hatırlattığı için ( Lord Voldy'e olan aşkı falan hehe )bundan böyle kısaca Bella diyeceğim kendisine, erkekse de kusura bakmasın :)

Kendisine Nadal'dan bi gülücük, bi öpücük :)

http://gototennis.com/wp-content/uploads/2010/07/Rafael_Nadal_shirtless_at_the_beach_04.jpg

kirpi dedi ki...

Kusura bakmaz, merak etmeyin eheheh :)

Adsız dedi ki...

ayy Allahım sen koru,o fotoyu niye açtım,niye öyle bir hata yaptım bilinmez,yine midem kalktı gece gece.yani bana her türlü işkence yapılsın da şu adamın yüzüyle sınanmayayım.o nasıl bir surat o nasıl bir yaratıklık,o nasıl bir dangalaklık..evlerden ırak..neyse bugünlük Federer şirinliği dozumu aldığım için belki vücudum,bilinçaltım tolere edebilir de gece rüyamda kabus olarak o maymunu görmek yerine bir dünya tatlısını görürüm..
Gelelim Bellatrix Lextrange yorumuna,gülmedim desem yalan olur. lakin ben bellatrix lextrange olabilsem bile,hem sempatik,hem yakışıklı,gülen gözlü,güler yüzlü,guns or roses? sorusuna hiç düşünmeden gülerek ''roses,because guns are dangerous'' diyen,karıncayı incitmeyen,lindt çikolatası kadar tatlı,onu canlı gördüğüm o müthiş anda hemen en sıcak gülümsemesiyle ''nice to meet you'' diyen bir insan mümkünatı yok voldemort olamaz..
Madem siz benzetme yaptınız,ben de yapmazsam olmaz..emiiiinimm ki çok sevgili kirpicim de kusura bakmaz.Yine harry potter dan gideceğim.bu blog un 2 yazarı da rita skeeter ın gerçek hayattaki versiyonlarıdır.olmayan,yalan yanlış,saçma,anlamadıkları şeyler yazar,kamuoyuna bir efsaneyi,bir kralı tenisten anlamaz başarısız,balon sporcu gösterip,topraktan başka heryerde sakat olan,steroidci bir rezili,düzenbazı da göklere çıkarırlar.rita skeeter a olduğu gibi bu salaklara da inananlar var elbet ama,harry potterdan bir fark var bu hikayede,rita skeeter harry e zarar vermeyi başarmıştı,bu geriler asla ve asla başaramaz.en azından bu dünyada yalan yerine doğruyu,çirkin yerine güzeli,karanlık yerine güneşi tercih eden benim gibi birileri var olduğu sürece..ki görüyorum, onlardan milyonlarca var..

kirpi dedi ki...

Aslında yayınlamıyordum yorumlarını ama bu efsane ve ibretlik çalışmayı herkesin görmesi gerekir bence...

Arkadaş ne içmiş, nasıl uçmuş belli değil...

Adsız dedi ki...

ha bir de sayenizde tekrar izledim hem guns are dangerous dediği o şirinlik ötesi videoyu,hem de yüzüme bakıp da nice to meet you dediği o müthiş anın videosunu..2. yi atmam elbette o çok özel ama 1.sini sevgili kirpi yayınlamasa bile yollayayım buraya,kimbilir belki insan görürler hayatlarında ilk kez: http://www.youtube.com/watch?v=SubbOixG-6w

Adsız dedi ki...

Ovvv Bella ucmus! Belieberlarin Federer şubesi bu. Ha Justin Bieber'a laf atanlara ibretlik videosuyla cevap veren ergen,ha bizim Bella, kafa ayni. Ne ictilerse piyasadan derhal toplatilsin.
Edit : demek ki erkek degilmis malum adsiz hehe :)

kirpi dedi ki...

Öncelikle (ara: hayallerde yaşıyor)

Sonralıkla ben bu arkadaşın birinin kendisine "Nice to meet you" demesinden bu kadar etkilenmesine hiç şaşırmadım. Misal bu yazdıklarını okuyan kimsenin onunla tanışmaktan memnun olduğu falan yoktur. Federer de garibim ayak üstü anlayamamıştır hayal dünyasından devam edelim biz :))

"Nice to meet you" demenin insan olmanın koşullarından biri olduğunu, Federer olsun, Nadal olsun, mahalle esnafı Mehmet Bey olsun hemen hemen her insanın zaten bunu söylecek olmasını (bugüne dek tanıştığım herkes söyledi bana mesela, o yüzden hiç de "doğaüstü" gelmiyor) Bella'nın bilmiyor olmasını, sadece mide bulandıran tarzını hemen belli etmesine bağlayabiliriz.

Federer anlayamamış, yazık...

Adsız dedi ki...

bi de erkek değil kızmış diyor ya hahahah.einstein was here :D:D nereden böyle bir çıkarımda bulundun sorması ayıp?? bieber hayranlarıyla da çok takılmışsın herhalde maşallah herşeylerini biliyorsun..
kirpicim ben de senin gibi bir zekasızla tanışmaktan kimsenin mutlu olacağını sanmam ne yapsak şimdi??
Federer'i gördüğüm zamanki anılarım senin gibi bir gerizekalıyla paylaşılamayacak kadar değerli,ancak şunu bil kendisi nice to meet you dan çok daha fazlasını söyleyip,orada bulunan tüüümmm salak oyunculardan daha fazla vakit ayırdı bana da oradaki tüm insanlara da tek tek.oradaki tüm oyunculardan da daha fazla meşgul olmasına rağmen,herkesten fazla ilgilendi yarım saat belki 45 dk. bizimle soğukta bekledi.Eğer sen bunu sadece insanlığın bir gereği olarak görüyorsan ne diyeyim.zaten insan görmemişsin ki,yaratıkları izleye izleye mütevazılığın,insanlığın,güzelliğin ne demek olduğunu unutmuşsun..Fedex herşeyi anlar her şeyi de görür,Fedex e yazık demeye cüret edemezsin sen,asıl ben sana acıyorum,yazık!!
ha bir de insanlığın gereğiymiş ya senin sevdiğin oyuncular nice to meet you demeyi bırak imza bile vermiyor insanlara doğru dürüst belki bir gün görürsün de anlarsın.onu da anlayacağını sanmam ya neyyseee!

kirpi dedi ki...

"kendisi nice to meet you dan çok daha fazlasını söyleyip" - İlk görüşte aşk???


"Fedex herşeyi anlar her şeyi de görür," -"God mode.." dedilerdi, inanmadıydık :(

"Fedex e yazık demeye cüret edemezsin sen," - Ay bir çarpılma geldi sanki bana!!!

"ha bir de insanlığın gereğiymiş ya senin sevdiğin oyuncular nice to meet you demeyi bırak imza bile vermiyor insanlara doğru dürüst " - İşte buna samimi olarak gülerim ben ahahahahha :D Kaybettiği maçlardan sonra bile en az yarım saat imza dağıtmakla tanınan kim acaba???

Evet teşhisimde yanılmamışım. Arkadaş insanlıktan nasibini almadığından her gördüğünde şoka giriyor. Ayrıca diğer tenisçiler sana zaman ayırmadılarsa (ki hiç şaşırmadım) hepsini alınlarından tek tek öpüyorum; bu kadar nokta atışı ilk izlenim olamaz, bravo doğrusu!

Adsız dedi ki...

hahahahah ben diğer tenisçilerin yüzüne bile bakmam,onlar benden imza alsınlar..salak hayranlarının 3 saat kapıda beklediğine bizati şahidim :D:D:D rafaita yarım saat imza veriyormuş güleyim ayıp olmasın.evet efendim Fedex:God mode:ON!!ister beğen ister beğenme!

kirpi dedi ki...

Ahahahahhahaha! :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

@kirpi
Bellamiz bence zaten Nadal'i hayatinda canli gormedi :) Bryan bros'u insandan sayiyorsa okusun bakalim Nadal icin yazdiklarini.
Ayrica aussie open'da federer boxinin buzz gibi tavirlarina bozulan fedfanlarda mevcut, ha sonra gidip Nadal'in akrabalariyla foto cekilmisler :) based on a true story ;)
Justin Bieberla alakam yok ama kizin videosu epic faildi tipki senin yorumlarin gibi Bellacim, haliyle herkese dalga konusu oldu. Sen de su yazdiklarini video haline getir bence :)

Adsız dedi ki...

Fotonun neresi komikmiş diye başlayıp kıt beyinlere laf anlatmaya çalışmayacağım zira diğer arkadaşın pek başarılı olamadığı ortada. Blogdaki genel 'Federer antipatisinden öte düşmanlığı' tavrı da aslında buna pek gerek olmadığını gösteriyor. Körler sağırlar birbirini ağırlar modunda 'maymun sempatizanlığı' etrafında toplanmış zat-ı muhteremlerin kelamlarını okumak bizleri yeri geldiğinde güldürüyor, yeri geldiğinde sinirlendiriyor aslında yine gülüp geçilecek şeylere. Kimi zaman da klavyeyi elimize aldırıyor. -Bu ikinci yazışım olacak ama neyse- Federer, yüzlerce maç oynayıp yüzlerce galibiyet almış olabilir. Rekorları altüst etmiş olabilir. Yenmiş, yenilmiş ama hiç bir zaman sakatlara yatmamış olabilir. Profesyonelliğin en canlı örneklerinden biri olabilir. Mükemmelliyetin doruklarındadır da kendisine söyleyecek laf bulamayanları çaresizlik içinde kıvrandırıp 'saldır' modlarına sokabilir. Öyle ki şekil A'daki gibi yerin dibine batasıca bir blog açtırıp öfke kusmalarına neden olabilir... Devamı gelsin mi gelmesin mi diye düşünürken ben, bu yorumu göndermekteyim:P Şimdilik kesti. Bir daha ki muhattabiyetimiz blogun temellerine doğru olabilir, artık paylaşımlara, duruma, yoruma göre:P

kirpi dedi ki...

Öncelikle "komik" ne zamandan beri kötü ve hakaret içeren bir kelime oldu ki? Nadal için bin kez "komik" kelimesini kullandım, kimsenin saldırdığına şahit olmadım.. Diğer okurlar ezik olmadıklarından olabilir mi acaba? :)

Bir de "diğer arkadaş" deyip o "diğer arkadaş" ile birebir aynı tarza sahip olmak :))))

Bir de neden "yere batasıca" bloglarda yazanları okursunuz ki? Düşmeyin bu kadar canım, defolup gidin siz de ama değil mi??? :)

kirpi dedi ki...

Neyse efsane dedik, ibretlik dedik ama her bayat espri gibi tadı kaçtı yine.

Adsız dedi ki...

@kirpi
Bosver ya seviye yoksunlarina laf anlatma.Fotoyu ilk gordugumde bnm aklima trt'nin eski dizisi geldi,saclari dik zombi bi aileyi anlatiyordu.Dizinin adini hatirlamiyorum ama. Demek ki gecmise yonelik bu anim Federer nefretimin tezahuruymus,buradaki fanlarinin fantastik yorumlarindan bunu anliyorum :)
Bu arkadaslara son bi tavsiye : cok seviyosaniz gidin soyleyin bence :))

Adsız dedi ki...

off off ne desem,ne yapsam..hakkaten insanın aptalıyla uğraşmak zor..ben de senin o aptal yorumlarına gülüp geçiyordum da şimdi tepemin tası attı!!kirpimisin ne zırvaysan!a be salak sadece bu postundaki komik yorumuna mı bizim tepkilerimiz!!bu adam maç kazansa yok,kazanmasa yok,rekor kırsa yine yok senin blogunda.haydi artık buna eyvallah dedik,alıştık,yazmasa da çok tın onu milyonlar biliyor dedik.ama bu adamla ilgili tek tük attığın yazıların hepsinde mi bir iğneleme,bir yerme,bir küçümseme olur be el insaf!!sanırsın mahallenin bakkalı veresiye vermemiş onu çekiştiriyor!senin yorum yazdığın adam Federer,tenis tarihinin değil spor tarihinin gördüğü en büyük,en ahlaklı,en efendi sporcu..yüzlerce kupası,yüzlerce ünvanı,en önemlisi de:milyonlarca seveni var.akıllı ol olur mu?!yok efendim saçma salak Stakhovsky röportajı türkçelere çevriliyor.adını duymadığım adamın boş sözleri gelip ekşi sözlükte senin aptal blogun referans gösterilerek Federer in başlığında karşıma çıkıyor..kimsin be sen?sen kimsin,Stakhovsky kim?sen kim oluyorsun da tenisle ilgilenen kaç kişi varsa zaten şu ülkede,onlar da Federer hakkında birşey okumak istedikleri zaman karşılarına çıkabilecek az seçenekten biri oluyorsun?hem de Stakhovsky gibi bir tenis duayeninin??!! laflarıyla!!maaaşallaaaaahh!!
reklam çıkarmış adam neymiş efendim kıt beyinli kirpi anlayamamış..nesini anlayamadın efendim??anlayamadıysan niye attın?

Biz ezikmişiz,diğerleri müthişmiş ya işte tamaaammm:git raFAIL inle gül eğlen.çünkü teniste acınacak haline güleceğimiz tek bir insan var!!
şu son yazan adsız yorumcuya da hiçbirşey demiyorum,yoksa buraya bir destan çıkar..sadece:gittim konuştum,gözün arkada kalmaya!!!
kirpi yayınlama bu yorumumu da tamam mı?gurur duyarım!!

Kendi dedi ki...

adsız: bütün bu yazdıklarının ne kadar anlamsız olduğunu anlamak için ne kadar zaman geçmesi gerek bilmiyorum ama baya büyümen gerektiği açık. burası ise evet daha bir rafasever blog, biz de biraz da bunun için takip ediyoruz da siz ne için takip ediyorsunuz, gerçekten basit bir seçim yapabilir bu blogu yok sayabilirsin, bu hepimiz için en hayırlısı olur. madem u kadar ağır eleştrin! var sen de aç bir blog bu kritiklerin doğrultusunda yaz, çiz, boya. burası ki bilinçli bir federe karşıtı olmayan site, samimiyetini görüp görmemeniz bizi bağlamaz ama hem rafa hem de biz federer'e saygı duyarız. ama bunu deklare etmemizin sizin için bir değeri olmadığını da biliyoruz.