30 Mart 2012 Cuma

Video: Everybodyguys... :)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

PR ya da degil bilemem ama bu yonunu seviyorum Rafa'nin. Kazansa da kaybetse de video cekip paylasiyor.
Bence Federer'in Gillette roportajini ve Nadal'in son reklamini da koyun, futbol yeteneklerini gorsunler bu ikilinin :)

kirpi dedi ki...

Turnuva bitsin koyalım onları da, Rafa2nın futbollu bir reklamı daha vardı Banesto için :)

kirpi dedi ki...

Bu arada İspanyolca videoda kamerayı kendisi tutmuş eheeh :)

http://www.youtube.com/watch?v=Y8vu8VO94VM&feature=youtu.be&a

Adsız dedi ki...

Aa ben o videoyu gormedim.IW'te de teniscilerin macinda rovesata vurmaya calisiyodu, sakatlicak kendini bi de dikkatsiz sey.
Evet ya sasirdim ben de kamerayi tutanin olmamasina :)

kirpi dedi ki...

"Beni sevenlerimle yalnız bırakın..." :)

Ben kendi kendimeyken yüksek sesle konuşamam hiç, ilginç insan...

Adsız dedi ki...

Nadal maclarinda yalniz da olsam dardar konusurum valla hehe. Ama bununkisi daha bi degisik olmus tabi :)