30 Mart 2012 Cuma

Miami: Nadal Çekildi!

Nadal, 4. turda Nishikori ve çeyrekte Tsonga'ya karşı sol dizindeki acıyla oynamıştı ama artık daha fazla zorlamamak istedi ve Murray ile oynayacağı yarı final maçından 3 saat kadar önce çekildiğini açıkladı. Basın toplantısından da detaylar geliyor, yorum bölümünde o detaylar paylaşılır artık.

Açıkçası Nishikori maçının tamamını ve Tsonga maçının büyük bölümünü izlemiş biri olarak çok şaşırmadım. Kazanırken bile suratındaki ifade acı çektiğini çok net şekilde gösteriyordu. Dünü de antrenman yapmadan geçmiş zaten. Bu halde Murray'i yense bile Djokovic'e karşı kazanması çok çok zor olacaktı ve kendisini yıpratmaktan başka bir anlama gelmeyecekti artık bu turnuvayı oynaması. Hele de toprak sezonu öncesi... İyi karar Rafa'dan kesinlikle.

Bu arada 1 ay aradan sonra herkese tekrar selam. :)

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne yorumları kaçırdınız hehe :)
Bakalım bu sefer ne fantastik haberler ve yorumlar göreceğiz tenis,spor sitelerinde. Bence Nadal değnekle de olsa maça çıkmalıydı, çok büyük terbiyesizlik etti asjdczdvzdgb :)
Neyse Nadal'ın çekilmesine çok üzüldüm ama akıllıca hareket etti bu sefer. Boşu boşuna dizini daha fazla zorlamasının anlamı yok, eylül ortasına kadar çok yoğun bir maç trafiği var, Barca'yı da kesinlikle pas geçmeli !
Umarım güzel final olur !

kirpi dedi ki...

Şu aralar bir tek buradaki yorumlara bakıyorum ehehehe :)

Ama başlayanlar başlamış tabi saçmalamaya. Takılmayalım :P

Final için dileklerine katılıyorum. Teorik olarak iş Murray'de biter.

Russell dedi ki...

barcelona'yı oynasın. (ahan da tartışma konusu)

kirpi dedi ki...

Piii, blog parazit yaptı! :(

Adsız dedi ki...

@kirpi
Neil Harman için en azından kazansın Andy. Adam kendini tutamadı Nadal'ın çekilmesine amazing situation deyiverdi.
@Russell
Aslında Madrid'i oynamasa Barca'yı oynasa daha mantıklı ama puanlama açısından imkansız bunu yapması. Madrid RG'ye hazırlık için en gereksiz turnuva.

kirpi dedi ki...

Ya Herman aslında şaşırtıcı falan anlamında dedi onu, ben okuyunca sevindi gibi anlamadım. Ama sonra yanlış kelime seçtim özür dilerim dedi...

Adsız dedi ki...

@kirpi
Akıllı olsun, doğru kelime seçsin :P Kendi dilinde kelimelerin ne anlama gelebileceğini de biz mi öğreticez canım aaa !

kirpi dedi ki...

Tamam çekerim kulağını ben :)

Russell dedi ki...

madrid bir de bu sene mavi toprak olacak dimi ya? off off hakkaten.

Adsız dedi ki...

@kirpi
Rafanlar haddini bildirmiş zaten hehe.
@Russell
Evet ya maalesef !