26 Mart 2012 Pazartesi

Video: "Bunu... Bunu Alın Korttan..."



Vay be velede bak... Duymuş ve tivitlemiştim gerçi ama görmek daha da ilginç oldu, sekoser sağ olsun.

Babası kafa salladı, sinir etti diye korttan dışarı attırmış adamı. Nadal bir kere Toni'yi yollamaya kalksa Toni bacaklarını kırıp eve yollardı sanırım.

Şaka bir yana olay cidden saçma. Hayır baban seni sinir etse bile buna alışmayı öğreneceksin çocuğum. Yarın öbür gün kimse sırf sen sinir olsun diye Djokovic'in babası, anası ve danasını korttan çıkartmayacak sonuçta.

49 yorum:

sekoser dedi ki...

Djokovic ailesine de giydirmişiz bu arada:D

Yanlız orada bununla hafşf çarpışan görevli çocuğa "sorry" demesine çok şaşırdım ben.

Babayla çalışmak kolay değil işte, herkes beceremeyebiliyor.


Bu arada videoda yok ama babası çıkmış mı?
son olarak da hakemin "coaching"
uyarısına da teşekkür ederek karşılık vermesi ayrı bir komikti.


Büyüyecek işte ya, Murray de böyle saçmalardı, koçuna küfür etmeler falan. Çocuk daha:)

kirpi dedi ki...

Hehe, yok ben onları sinir bozucu dış unsura bir örnek olarak verdim :D

Babası videonun sonund ahala bütün azameti ile oturuyordu. Güvenliğin gelip "genç yıldızın canını sıkıyorsun dostum" diyerek yaka paça atabileceğini sanmam. Kafa sallamk korttan attırılmak için yeterli sebep olmamalı.

Coaching konusundaki uyarısı da yerinde. Uyarı yemiş zaten maçta, oyuncular için cidden sinir bozucu. Rafa'nın da 2010 Wiby2de ellerini bline koyup ağır ağır dönerek Toni'ye attığı efsanevi bir sert bakış vardı. Hala hatırladıkça gülerim :)

sekoser dedi ki...

Wimbledon'da Nadalgillerin de bir coaching hadisesi var:)


http://www.youtube.com/watch?v=2Fq8EuOlkIQ

sekoser dedi ki...

Yalnış video, bulamadım onu:)

kirpi dedi ki...

Buluruz, ama bakışı hatırladın değil mi? :)

sekoser dedi ki...

Evet, aynen aklımda:)

kirpi dedi ki...

Unutulmazlardan tabi :)

Adsız dedi ki...

Babasinin ifadesini gordukten sonra iyi ki yakinim yok dedim :) Ayni yuz ifadesi ( hatta beteri ) Nadal maclarinda bizzat tarafimdan icra ediliyor, soylenip durmamda cabasi. Teniscilerin ailelerini tebrik etmek lazim, orada o stresle insan gibi oturmak zor :) Djokovic ailesi de Balkan ailesi iste, bizden bi aileyi koy tepkiler degismez. Sonra Isvicreli sporcudan azari yersiniz iste :)
Tomic'te umarim olgunlasabilir, hala cocuk.

kirpi dedi ki...

Ahaha Rafa benim saç baş yolmalarımı , kafamı kuma gömmelerimi görse bakışlarıyla döver beni :)

sekoser dedi ki...

2008 wimby finalinde nasıl tepindiğimi annem görünce evden kaçtıydı kadıncağız:)

kirpi dedi ki...

Ben ailemin yanında izlemiyorum zaten ehehe :)

Adsız dedi ki...

Bende son RG finalinde sesli sevinip apartmana reklam olmustum :) Benden neden bir Jelena Ristic olmasin di mi ? :)) Antipatik kadin diye olay olurum hehe !

kirpi dedi ki...

Jelena Ristic'te Petek Dinçöz havası var gibi. Neyini benzetiyorum ben de çözemedim..

Adsız dedi ki...

Ahaha yok artık :)

Adsız dedi ki...

Yalnız o Nadal'ın Toni'ye efsane bakışı dediğiniz nedir ? Ben o maçı izleyememiştim de.

kirpi dedi ki...

Aradım ve de buldum...

http://www.dailymotion.com/video/xduara_testy_sport#from=embed

Ef-sa-ne!

Önce Toni'ye kızıyor "2 dakika susamadın" diye. Sonra hakeme kızıyor "Coaching ile ilgili bir şey demedi" diye. Galiba Toni "ha benim koçum" tadında bir şeyler demiş. Rafa parmağını sallarken "Bunu maçtan sonra konuşmalıyız" falan demiş ama yemiş cezayı sıpa :)

Adsız dedi ki...

Video için teşekkürler.Rafa kıvırmış o zaman Toni'nin suratından belli coaching olduğu. Ah kadınlardaki gibi koçlar korta gelse Toni'yi görsek asdcas :) Yalnız Rafa ceza alınca Toni'ye o bakışı atıyorsa boxında olamadığımız için şanslıyız, bizi ensemizden tutar atar :))
Cezayı haketmiş Rafa ama bu kural bile saçma ve suistimale açık. Kaç kez koçların kafasını sağa sola eğerek tenisçisine servisi atmasını istediği köşeyi gösterdiğine şahit oldum, kimbilir daha ne saçma metodlar vardır aralarında.

sekoser dedi ki...

Toni'ye kızdığına emin misin orda, bana daha çok şaşkınlığını ifade ediyor dert yanıyor gibi geliyor orda ama anlayamıyorum konuştuklarını:)

kirpi dedi ki...

@Adsız ve @sekoser

Rafa kızmış. Ve ben daha önce ne zaman bu kadar kızgın gördüysem hepsinde haklıydı, yanlış hakem kararlarında falan. Haksız olunca kızsa bile orta yerde bir konuyu çeviriyor AO'daki gibi :)

Coaching var tabi, hele Henin mesela ohoooo :)

Aslında ben Davis Cup'taki durumu seviyorum, bence çalıştırıcılar kenarda olunca daha heyecanlı oluyor, boks maçı gibi :)

Adsız dedi ki...

Bence de serbest kalmalı, koç gelsin konuşsun, sonra raketler konuşsun.
Rafa, hakem,, kızgınlık : barbaridad tiradı hahaha :)Türk hakem olsa görürdü barbarı o :))

sekoser dedi ki...

Ya o zaman da gerçekten tenis gibi olmuyor bee. Tenisin adetinden değil o kadar coşmak sevinmek falan. Bana ters:)


Bu arada Rafa'nın itirazda haklı olma durumunu ben bir kaç post önce yazacaktım alakasız diye yazmamıştım, adam gerçekten boş yere itiraz etmez ya. Ben hiç hatırlamıyorum.

Şahin gözünde de yüzde 90 haklıdır mesela hep.

kirpi dedi ki...

Aynen :)

Benim ev sevdiğim Rafa kızması şu videoda 50. saniyede. Arkada gıcık bir müzik var ama yine de "I can't beleive tahat"ler duyuluyor :)

http://www.youtube.com/watch?v=LloOohU9Yio

kirpi dedi ki...

Yalnız imla katalarıma bakıyorum da benim uyku saatim gelmiş haberim yok :)

kirpi dedi ki...

"kataları" !

Adsız dedi ki...

@sekoser
Şahingözünde tabii haklı olur, 10 saat topun izini inceleyip öyle itiraz ediyor :) Gerçi oyunu durdurup itiraz ettiğinde de tutturuyor Mr. Hawkeye, hakkını yemeyeyim.

kirpi dedi ki...

Nadal'ın gözleri kortta 10 şahin gücündedir :)

Yalnız mesela Federer'den hakem olmazmış hehe :)

Adsız dedi ki...

@kirpi
toprak kort dahil hehe :)
http://www.youtube.com/watch?v=XPBwjZwpOKw
Videonun başlığına takılmayalım lütfen.

kirpi dedi ki...

Çizgi hakemi de nasıl pısmış orada, yazık yaaa :)

Mo rulez!

kirpi dedi ki...

Bir daha baktım ve cidden Federer bu işten hiç anlamıyor yaa.. Yılların tenis oyuncusu, hayret vallahi.

Adsız dedi ki...

Aslında pozisyonun başında hemen Federer topun içeri düştüğünü anlıyor bence ama itiraz ettik bi kere diyip iz aramaya başlıyor yerde hehe. Olur öyle.

kirpi dedi ki...

Tamam da inandırıcı olmak için bu kadar itiraz etmesine gerek yok. Mo bile kızmış en sonunda "Once is enough!" diye :)

Adsız dedi ki...

Hayır benim anlamadığım nereyi çizip gösteriyor, baktıkları yerde tek top izi var ve o da kabak gibi çizgide işte :) Olsun ama güzel sinirlenmiş hehe.

kirpi dedi ki...

Astigmat mı var nedir anlamadım ki? O değişik tekniğinin tekniğin de bir sebebi olmalı sonuçta :)

kirpi dedi ki...

Ben top izi olsam bu kadar ısrara dayananmam, dışarı çıkarım :)

Adsız dedi ki...

Tekniğinin sebebini merak mı ediyorsunuz ,cevabı burada hehe :)
http://www.youtube.com/watch?v=LGxawB9iPts

kirpi dedi ki...

Heh! :)

Yalnız bu adamla ilgili ne zaman birileri "şöyle iyi böyle kral, ezecek, yenecek" falan dese adam inişe geçiyor.

Al işte burada da kendisi söylemiş, bundan sonra slam gelmedi yaa..

sekoser dedi ki...

Al işte Roddick yenmiş valla.

kirpi dedi ki...

Ben tenis dünyasının aurasını biliyorum :). Geçen hafta yine Federer ile ilgili zilyon tane övgü makalesi yazıldı,buyrun....

Yani övgüyü hakediyor tabi de kaç kez olmuş olay, abartmayın diyorum bu kadar ama ı-ıh..

Adsız dedi ki...

Federer'in elenmesine kirpi ve ben neden olduk cjfjdj :) Once ben Roddick'le dalga gectim, sonra kirpi exteremely talented videosuna yorum yazdi. Kem gözluyuz galiba :)))

Unknown dedi ki...

yukarda nadal maçlarını izlerken neler yaşadığınızdan bahsetmişsiniz biraz, benim de bu sene başındaki ao finalinin 4. setini nadal aldıktan sonra hava zıplayıp çılgın bi haykırıştan sonra hırstan gözlerimin dolduğu aklıma geldi,manyak mıyım ne? :)

Unknown dedi ki...

bir de teniste koçlar falan gelmesin korta, teniste bence korta yalnız olmalısın, herşeyi kendin düşünüp uygulamalısın, ben tenisi böyle seviyorum...

kirpi dedi ki...

Ben de o 0-40'tan cevirdigi oyunla hala gurur duyarim (oglum sanki :P) Bence bu sezonun kaderini degistirecek.

kirpi dedi ki...

@Adsız

Kem göz değil alın teri, gözlem gücü :)

Adsız dedi ki...

@kirpi
Şans (!) işte :)) Bakalım Nadal madem eski kankim elendi ben de eleneyim diyerek kaçıncı turda gidecek.

kirpi dedi ki...

En az yarı finale kadar gider bence güç bela da olsa..

Adsız dedi ki...

Suçlu bulundu : şom ağızlı olan Simon Reed'miş, eurosport yorumcularının yalancısıyım hehe.

kirpi dedi ki...

Simon Reed Roland Garros hariç slamlerden sorumlu aslında ama genel olarak prim verdikleri de çöker. 2009'un sonunda mesela Cilic demişti adamın başına gelmedik kalmadı.

RG için son 2 yıldır Nadal diyordu, kuzumun gücüne bakın ki Reed falan dinlemeden kazandı kupayı :)

Bu arada başlıkta 47 yorum oldu ve malum adsız da yok :) Çok mutluyum! :)

Adsız dedi ki...

Dağıldım şu yoruma ya haha :)
The guy shouldn't be­ allowed to open his mouth. But as you said in your­ comment on his article, he is probably a Nadal fan and­ his mission in life is to jinx everybody else.

kirpi dedi ki...

Nadal değil çok koyu Murray fanı. Nadal'ı jinxledi ayrıca Wimbldon'da galiba geçen sene. Ama RG'de Nadal'a Reed bile işlemiyor :)