29 Mart 2012 Perşembe

Miami Raporu

Erkeklerden başlayalım.

Federer'i erken uğurladık. Şaşırtıcı mı? Değil bence. Arka arkaya çok turnuva oynadığından beklenilir bir sonuçtu bence. Onu yenen Roddick bir sonraki maçında Monaco'ya elense de moral bulmuş oldu biraz. Monaco ise "Beni kimse niye takmıyor?" diyen Fish ile çeyrek final maçı oynayacak.

Djokovic ilk 4'ün diğer üyeleri gibi keyif vererek olmasa da devam ediyor. İlk 4'ten bu hafta kimi izlediysem etkilenmedim açıkçası. Djokovic çeyreği Ferrer ile oynayacak. Ferrer bu turnuvayı ciddiye almış anlaşılan, oldukça iyi bir grafikle geldi çeyrek finale. Del Potro'yu çok rahat geçmesi medyada "şok" olarak nitelendirildiyse de niye herkes bu kadar şaşırdı anlamadım açıkçası. Öncelikle Del Potro kaç haftadır aralıksız oynuyor ben ucunu kaçırdım. bu arada Amerika-Dubai-Amerika gibi saçma bir rota da yaptı. Sonralıkla Ferrer boşuna dünya 5 numarası değil; gününde olduğunda her zaman Del Potro gibi bir isme karşı kazanma şansı vardır.

Diğer tarafta Murray beni şaşırttı ve yarı finale kaldı. Tipsarevic ile oynadığı çeyrek final maçında midesinden rahatsız olduğunu söylemiş sağlık görevlisine. Karşısına bir başka hastalıklı Nadal çıkacak. Onun da bildiğiniz üzere sol dizinden sorunu var. "Sorun nedir bilmiyorum" diyor ama sorunun ne olduğunu artık biz bile anlayabiliyoruz. Üst bacağını ovalattığına göre büyük ihtimalle tendinit. Eğer yarı finalde yenilir, Murray'de devam edip şampiyon olursa herşey 2010 yılı ile birebir aynı olacak. Ama ne Murray ne de Nadal'ın son maçları fazla tat vermedi, yarı finalden de çok ümitli değilim.

Kadınlarda yarı finaller Radwanska-Bartoli ve an itibarı ile oynanan ve muhtemelen Sharapova'nın kazanacağı Wozniacki-Sharapova maçları. Azarenka çeyrek finalde Bartoli'ye 6-3'lük net setlerle elendi ama bu elenişin sinyallerini Cibulkova maçında vermişti. 1-6/1-5 geri düştüğü maçta Cibulkova gücü ve konsantrasyonunu kaybetmese şok bir hezimete uğrayabilirdi. Uzun aradan sonra korta çıkan Venus Radwanska'ya elendiyse de gösterdiği mücadele ile yüzleri güldürdü. Serena ise Wozniacki'ye ilk kez kaybetti.

Final tahminleri yapmıyorum bu sefer. Ama Nadal'a şans veremiyorum son iki maçından sonra. Kadınlarda ise Woz haricindekiler içinde şanslar eşit. Tercih kullanmam gerekirse Bartoli derim ama. Çok çalıştı, hak etti.

28 yorum:

Adsız dedi ki...

yorumlar,site harika.fakat maçları indirebileceğimiz linkler vs eklense süper olmaz mı :)

kirpi dedi ki...

http://forum.rojadirecta.org/showthread.php?53940-Indice-TENIS-en-post-1-%28Grand-Slams-Masters-Copa-Davis...%29&p=2583538&highlight=ferrer

Şu adres verilmişti bir ara, bir kurcalayın bakalım :)

kirpi dedi ki...

Oooo, patlamış bile :(

Ben torrent sitelerinden arıyordum en son...

Adsız dedi ki...

Uzun bir yorumla daha karşınızdayım :) Turnuvayı çok takip edemiyorum ama işte birşeyler çizittiresim var.
Kadınlardan başlayalım : Vika'nın elenmesine pek sevindim, kazandıkça saçmalamaya başlamıştı, giydiği t-shirtlerden ettiği laflara kadar, sanırsınız Steffi Graf gibi kariyeri var.Neyse sinirlendim bak :) Radwanska da garibim kurtulmuş oldu böylece ezilmekten. Masha herhalde geçen yılın Nadal'ı gibi tepsi toplamakan kurtulur artık bu sefer.
Erkekler:
Djokovic banko favori. Bir aksilik olmazsa puanlarını koruyacak bence. Federer'in elenmesi de turnuvanın sürprizi, gerçi elenmesinin ne büyük talihsizlik olduğunun yeni yeni farkına varıyorum çünkü bazı fanları tüm ilgi,alakalarını Nadal maçlarına yönelttiler, o da elenmedikçe sinir katsayıları artıyor ve tüm haberlerin altını nefret mesajlarıyla dolduruyorlar.O da yetmiyor Tsonga'ya hakaretler dizboyu, pes.Bu yüzden herkesin iyiliği için Nadal'ın Murray'e elenmesini istiyorum :) Nadal umarım Barcelona'ya katılmaz, gidecek olan 500 puan olsun önemi yok, 800 puanlık olimpiyatlar var. Yarınki maça gelirsek, sonucu Murray'nin psikolojisi belirler. Saçmalama katsayısı hala çok yükseklerde olduğu için Nadal'a kolayca kaybedebilir ya da birbirlerini adamakıllı yorup tepsiyle idare ederler finalde :) Nadal'ın dizinden sorun yaşamadıkça kolay vazgeçeceğini sanmadığım için bu iki sonuçtan biri olur diye herhalde diye düşünüyorum.
Fish-Monaco maçını da takan yok galiba :( Pico kazanır umarım !

Adsız dedi ki...

aynen,patlamış :( türk torrent sitelerinde bulamıyorum ben,pek ilgi görmüyo kaydeden olmuyo.ama eninde sonunda bi çözüm bulucam :)

kirpi dedi ki...

@Adsız

Murray Djokovic maçlarını bir başka oynuyor. Djokovic seri yaparken bile AO finali hariç hiç ezilmedi, bence toparlanırsa şampiyonluk şansı büyük. Pico kazansın isterim ben de ama Fish bu haftaki serzenişlerinde haklı.

@Adsız

"Bedava mı sandın, para verip aldım" demek isterseniz şu var,

http://www.tenis.itu.edu.tr/dvdarsiv.htm

Bir ara Tenis Dünyası dergisi de DVD satıyordu, ne oldu bilemiyorum o.

Adsız dedi ki...

http://freesportsdownloads.com/category/tennis

sonunda bişeyler buldum.burada bişeyler var gibi.arşiv yapmak isteyenlere duyurulur :)

Adsız dedi ki...

Picoooooo :)
Ben neden kendi tenisçim ( Nadal ) için iyi dileklerde bulunmayıp yok Pico kazansın, yok Vika elensin, yok Andy M. kazansın diyorum ki, vicdan azabı duyucam Nadal elenirse hehe.

kirpi dedi ki...

@Adsız

Sağolun! İlk fırsatta kurcalicam! :)


@Adsız

Ben duymicam, totemim var.. Herşey onun iyiliği için :)

Adsız dedi ki...

Djokovic - Ferrer maçının özetini okuduktan sonra bende vicdan duymam artık. Rafa yenilsin bu gece, 8. defa yenilmek için bacakları 4-5 saat daha yormanın anlamı yok ! Rafa herşey senin iyiliğin için bak, git evine artık :)

kirpi dedi ki...

İşte aradığımız ruh bu!!!!! :)

kirpi dedi ki...

Bu arada Nadal dun antrenman yapmayip rehailitasyonla ugrasmis diyorlar.

Adsız dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=QmacP6o9Sbs 2.12'den sonrası :)
Nadal yenil oğlum yenillll! 8 geliyor bak :) Murray'de Tosun Paşa gibi olur işte yendim Nadal'ı heyoooo ! Yendim di mi ? hehe

kirpi dedi ki...

AHAHAHAHAH süpeeer! :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nadal çokmu kötü nole nasıl oynuyor açıklarsanız sevnirim

kirpi dedi ki...

Nadal iyi başladı kötü devam etti, Novak üse tam tersi. İlk izlediğim maçlarda Novak vasattı ama Ferrer maçında çok iyimiş denilene göre.

Adsız dedi ki...

Nadal cekildi :(( Tamam elensin diyodum ama macini izlicektik yaaaaaa :( Cok bencilim sanirim.

kirpi dedi ki...

Yenilmek için yorulmadı en azından. Heh :)

Adsız dedi ki...

Umarim duzelir ya, kaybetmesi neyse de boyle sakatliklar biz taraftarlarini daha cok uzuyor. 2010 derken 2009'a baglayabilir bu sezon. Djokovic'te haziranda muradina erer. Offfff !

Adsız dedi ki...

yok ya noleden daha gıcık oldugum biri varsa oda murray .. ee şanslar nasıl sizce finalde

kirpi dedi ki...

@Adsız

2010'da Rafa kiminle çeyrek oynadı Miami'de? Tsonga. Hangi dizinden sakatlandı? Sol. BÜTÜN BUNLAR SADECE TESADÜF MÜ YANİ??!!!?!?!?!


@Adsız

Murray biraz fazla ara vermiş oldu ama soğumazsa ben ona hep şans veriyorum Nole'a karşı. Kaçtır tüm maçları final setine gidiyor zaten, kendine daha fazla güveniyor son dönemde.

Adsız dedi ki...

nole ferrere karşı iyi oynadı ama dubaiyi izleyemedim çok berbatmış bakcaz artık

kirpi dedi ki...

Murray 10.000 kaplan gücünde çıkacak.. Bakışlarıyla delecek, forehand ile ezecek! :D

Şaka bir yana Murray Novak'ı iyi günlerinde de zorluyordu. Bekleyelim görelim, bence yenme ihtimali var.

Bu arada Monaco'yu adam yerine koyan yok, ehehhe :D

Adsız dedi ki...

ha bide o vardı dimi :) murray belli olmaz bir bakarsın sahada yokları oynuyor başka bir maç bakarsın aşmış kendini bu nadal macını oynamaması avantajda olabilir dezavantajda

kirpi dedi ki...

Süpriz yumurta! :) Onun da modeli öyle işte ne yapalım...

Adsız dedi ki...

Murray 3 maçla finale çıktı öeh ! 2 turda rakipleri çekildi,geçen sene Joker'in öyleydi. Yahu bi kez olsun bak bi kez diyorum Nadal'ın da rakibi çekilsin şu çocuk iki dinlensin ama yooook !
@kirpi
hadi ya öyle mi olmuştu ? iyice korkutucu olmaya başladı bu totem ! Yalnız Nadal 2010'da aussie'de çeyrekte gitti be :(

Adsız dedi ki...

Ya bu arada final için tahminimi yapayım, havada karada Nole. Pico'yu hesaba katmak isterdim ama pek mümkün değil, Djason bu sefer Murray'i çiğ çiğ yer, garibim Andy'mde endiiiiiii diye bağırır durur.

kirpi dedi ki...

@Adsız

Nadal senenin başında yeterince konsantre olamadı o yüzden finale kadar gitti.. Ama Avustalya'da yine 2010'daki gibi bir diz sorunu yaşadı, atlamayalım :)

@Adsız

Murray'in ipiyle kuyuya inilmez. Bence kimse kesin konuşmasın :)