12 Temmuz 2011 Salı

Murray'den Antrenör Değişikliği

Alex Corretja'dan ayrıldığı mart ayından bu yana antrenörsüz çalışan (Adidas ekibini saymazsak) Murray, Davis Kupası sonrası Roger Rasheed ile çalışmaya başlamış. Murray'nin ya da Rasheed'in ağzından bir açıklama yok ama Eurosport'un Fransa versiyonunda gördüm haberi ve ona güvenerek yazıyorum. Eğer yalan çıkarsa Eurosport benim için bitmiştir. :p

Rasheed bildiğiniz gibi Monfils'in çalıştırıcısıydı. Onla ayrıldığını açıkladıktan 1 gün sonra bu haber çıktı. Patrick Chamagne diye bir Fransız ile çalışacağını açıkladı Monfils ise, onu tanımıyorum. Monfils, Rasheed ile 7 numaraya kadar yükselse de çok harika tenis oynamadı açıkçası. Ama zaten hangi antrenör ile çalışırsa çalışsın Monfils'in bundan daha büyük bir performans sergileyebileceğini düşünmüyorum. O yüzden bu ayrılık onum için iyi mi olacak, emin değilim. Tabii, işin detayını bilmiyoruz. Belki de Rasheed, Murray için bıraktı Monfils'i.

Murray tarafından bakarsak ben Rasheed'in Murray'nin oyununu fazla değiştirebileceğini düşünmüyorum. Oyun tarzı Murray ile benzeşen Monfils'i çalıştıran Rasheed'in, zaten tekdüze oynamaktan hep belli bir noktanın ötesine geçemeyen Murray'e kademe atlatabilir mi? Bu konuda şüphelerim var. Ama Murray'nin oyunu kadar mental açıdan da sorunları var ve Rasheed, oyuncusuyla arkadaş ilişkisi olan biri olarak bu anlamda Murray'nin kafasını rahatlatabilir en azından. Bu birliktelik hakkında daha sağlıklı yorum yapmak için Amerika'daki yaz sert kort sezonunu beklemek en doğrusu olacaktır yine de.

1 yorum:

s.a. dedi ki...

ilk önce kafayı değiştirseydi keşke.