26 Temmuz 2011 Salı

Haberler

- Odesnik yaşadığı olaylardan sonra gerçek dostlarının kim olduğunu öğrenmiş. Biz değiliz mesela...

- Sharapova kırmızı halıdan hoşlanmadığını ve sade yaşantısından memnun olduğunu söylemiş. Herkesin sadelik anlayışı kendi yaşantısına göre farklı tabi...

- Bartoli Serena'yı Wimbledon'da yendiğinden beri daha fazla tanındığını ve bunun kendisini çok mutlu ettiğini söylemiş ve "ünlü müyüm bilmiyorum ama bu gerçekten hoş bir şey" demiş. Bir de hala olmuş bu arada, tebrik ediyoruz.

- Stosur Wimbledon'da birlikte final gördüğü Lisicki ile Us Open'da da çiftler oynayacağını açıklamış. Yeni bir Pennetta-Dulko çiftimiz oluyor gibi.

- Radwanska kardeşler çiftlerde beraber oynamayı bırakmışlardı geçen senelerde. Şimdi de babalarının çalıştırıcılığına ara vermişler. Sadece Polonya Fed Cup kaptanı Tomasz Wiktorowski ile çalışacaklarmış bir süre.

- Los Angeles'da 2 nolu seri başı olan Del Potro "US Open bugün olsun, bugün oynarım vallahi, o kadar çok seviyorum" demiş. Onun yerinde ben olsam ben de severdim...

2 yorum:

Russell dedi ki...

- bu blogda odesnik düşmanlığı yaptırtmam.
- katıldım.
- katıldım. (katılacak ne varsa artık)
- penetta değil onun adı pennetta. iki n ile. :(
- radwanska kardeşlere olan düşmanlığın da gözlerden kaçmıyor. kimiko maçında agnieszka'ya dediklerini unutmadım!
- del potro yine saçmalamış. (agro alabilecek miyim bakalım :P)

kirpi dedi ki...

Biz Pennetta demesini de biliriz Penetta demesini de biliriz. Allah bize Ferrer'e Ferrero dedirtmesin.