2 Nisan 2011 Cumartesi

Miami: Şampiyon Azarenka

Miami finalinde Sharapova'yı 6-1/6-4 ile yenen Belaruslu Azarenka burada ikinci şampiyonluğunu aldı. 2009'da kazanmıştı ilk şampiyonluğunu. Twitter'da da yazdım, buraya da yazayım. Sıcaktan bu kadar rahatsız olan bir oyuncunun Miami'de iki kez şampiyon olması ilginç. En iyi oynadığı turnuvalardan biri, belki de birincisi.

Bugünkü maça harika başladı ve maçı 6-1/4-0'a getirene kadar domine etti ama Sharapova savaşçı kimliğini göstererek geri dönmeyi başardı. 4-3'e getirdi seti. Sonra tekrar servisini kırdırdı ama maç için servis atan Azarenka'nın servisini tekrar kırmayı başardı. Tabii bu arada maç puanları falan da kurtardı. Ama bu harika geri dönüş karşılıksız oldu. Son oyunda bir kez daha servis kıran Azarenka maçı bitirdi.

Son zamanlarda izlediğim en iyi Azarenka performanslarından biriydi. Sharapova da son zamanlardaki standardına göre fena bir maç oynamadı. Bir toparlanma var zaten. Indian Wells'te yarı final, burada final... Yeni açıklanacak sıralamada ilk 10'a geri dönecek. Toprak kort sezonunda çok fazla şey beklemiyorum ama Masha'dan. Azarenka'dan da...

2 yorum:

Korhan dedi ki...

Ben bu toprak kort sezonunda Ana'dan patlama bekliyorum.

Russell dedi ki...

ben de kafasını toparlarsa ve antrenör meselelerini hallederse ana'nın toprak sezonunda öne çıkan oyunculardan biri olacağını düşünüyorum. baktığımda çok fazla toprakta etkili olabilecek top seviye oyuncu göremiyorum çünkü. artık bu zeminde parlaması gerekiyor ciddi şekilde, burada da yapamazsa nerede yapacak?