31 Mart 2011 Perşembe

Miami'de Neler Oluyor?: Erkekler

1 tanesi haric ceyrek finaller oynandi. Yari finalistler Federer, Djokovic, Fish ve Nadal-Berdych maci galibi olacak.

Sadece Fish-Ferrer macini izledim. Makul saatte oldugu icin. Federer maci da makul saatteydi ama 3 oyun sonunda Simon cekilince anlami da kalmadi.

Fish, ceyrek final macinda iyi oynadi. Ama iyi oynadi derken kastim iyi servis atti, iyi vole vurdu falan. Bende mi bir sorun var bilemiyorum ama Fish ne zaman izlesem bende servis atip fileye kosmaktan baska plani olmayan bir oyuncu izlenimi veriyor. Tabi ki servis-vole oynamak da bir taktik ama Fish'in oyunun geri kalaninda, ornegin geri cizgi oyununda asiri pasif kaldigini dusunuyorum. Neyse efendim, mac diyorduk. Fish temiz oynadi, hatasiz net vuruslar yapti. Prens ise ayri alemlerdeydi. Dun oynadigi oyundan eser yoktu. Macin basinda bir izleyici karnini tuttugu ile ilgili bir yorum yapmisti. Mac sonunda soyledigine gore mide sorunu varmis. Zaten macin basindaki huzursuz halinden de bir seylerin ters gittigi belli gibiydi. Bolca basit hata yapti ve topa cok zayif vurdu. Zaman zaman bir gayretle ayaklandigi anlar oldu ama macin genelinde cok etkisizdi. Dedigim gibi zaten sinirliydi, mac icerisinde seyirciye attigi topun basina yansima seklini ise "Aaaa, az taraftari olan bir oyuncu, hadi dramatik haber yapalim!" tavri olarak yorumluyorum. Hic atmasa daha iyidi ama yazilip cizilenler Ferrer'in yaptigindan cok daha kotu.

Djokovic maci ise "Mac var ama siz Turklere yok" saatinde yayinlandigi icin Djokovic'in 64-62 kazandigini biliyorum sadece. Anderson icin iyi bir skor sayilabilir zira Troicki'den iyi direnmis gorunuyor. Anderson'un atipik bir uzun oldugunu dusunuyorum, macin ozetleri su videoda (1:33-2:10 arasini pas gecebilirsiniz, 20 saniyesi Djokovic'in overacting faaliyetleri ile geciyor);


Ozellikle ayaklarini nasil hareket ettirdigine ve reflekslerine dikkat ederseniz, 2:03'luk bir minik kus olduguna inanamazsiniz. Boyu ondan daha kisa olan Del Potro gibi adamlarin ayalari palet etkisi yaratirken, Anderson'un ayaklari adeta tuy gibi. 86 dogumlu olan civcivimiz, 2007 yilinda profesyonel olmus. Nadal'dan daha buyuk gun olarak ama ondan 6 yil gec yani... Anderson'un bence ciftlerde oynamayi birakmamasi lazim. Bu kanat acikligi ve bu refkslerle zaten biraz alissa ciftlerde basarili olur, ayni zamanda su an pek iyi olmayan file onu oyunu da gelistirirse teklerden de daha cok ekmek yer. Anderson'in caktirmadan 40 numaraya kadar ciktigini hatirlatalim. Bana atipik geldiginden sempatim var Kevin'e.

Bir de ATP profil fotosuna hastayim...

13 yorum:

Russell dedi ki...

güzel abim, ne olur biraz kilo al, hatun bulamazsın bu halinle.

kirpi dedi ki...

Ben bulucam ona kiz bizim okuldan.. Bakiyorum.

Russell dedi ki...

bana da baksana ya.

Russell dedi ki...

şöyle hazırlık sınıfından falan. teşekkürler. saygılar.

kirpi dedi ki...

Senin yasina uygun kiz yok, buyu de gel :)

Russell dedi ki...

ikinci yorumumu dikkate al.

Russell dedi ki...

boşver ya. neyse. ben bulurum zaten. teşekkürler. sevgiler.

kirpi dedi ki...

Aferin.

Beril dedi ki...

sana ferrero'nun yeğenini almıyomuyuz? :)

kirpi dedi ki...

@beril

Malesef heteroseksuelmis :(

Russell dedi ki...

yok, kim demiş? kim demişse yalan söylemiş.

Beril dedi ki...

ee russell yalan diyosa yalandır o daha iyi bilir tabii :p

kirpi dedi ki...

Bilmeseydi iyiydi....