31 Mart 2011 Perşembe

Olmadı Ferrer


Yorum yok.

5 yorum:

Beril dedi ki...

amanın kirpi görmesin :)

şimdi sorum var topu bebeğe mi atıyor ki?

kirpi dedi ki...

Seyirciye top atmasi olmadi tabi de bunu topu bebege nisanladi seklinde yazanlara diyecek kelime bulamiyorum.

1 saat boyunca bebegi gunes+ruzgar seklinde turno firinda pisiren ebeveyne de ayrica laflar hazirladim...

kirpi dedi ki...

@beril

Gordum bunu. Hayir topu bebege atmiyor, zaten spiker de bebegin cok uzagina gitti demis. Zaten topa da mac bitiminde top dagitan oyunculardan yavas vurmus nerdeyse.

Kizdim Ferrer'e, yapmamasi lazimdi. Seyirci onu rahatsiz edince tepkisini gostermis aklinca. Ama tam olarak simariklik da diyemiyorum, o bebegin ebeveyni tam bir odun, buna ayrica deginecegim. Sinirlenince topu seyirciye atmak, aynen raket kirmak gibi ara ara gorulen sinir hareketi ve ben sevmiyorum. Ama misal Del Potro'nun 2009'da US Open'da Koellerer macinin ikinci veya ilk setinde abanarak attigi bir top var, bir yerde bile haberini gormedim. Simdi kalkip da burada seyirciye verilen tepkiyi "topu bebege atti" seklinde vermek de baska bir yanlis.

Bebegin ebeveynine gelince, simdi burada mesele Ferrer'in dikkatinin dagilmasi, kaybedecegi mac, para falan degil. O cocuk daha 1 yasinda bile degil ve ogle sicaginda hem de ruzgarli havada ki iyice beter yanar cilt, kafasinda sapka bile olmadan tutuluyor. Neden? Babasinin cani maci kortta izlemek istiyor. "Ben maci illa kortta izlayacagim, evde izlesem olmaz, varsin cocuk pissin, sorun degil" diyen adamin da elinden cocugunu almak lazim. Bu tip beyinsizleri korta nasil aliyorlar o da ayri sorun. Cocukcagiz belli ki rahatsiz olmus, agliyorsa susturmaya calismak yerine goturup ilgilenmesi lazim.

Beril dedi ki...

evet yahu bebeğin ne işi var tenis kortunda, üstü kapalı olsa da işi yok bebek bu ağlar yani, şimdi istanbul'da olsa türk seyircisi ne anlar tenis maçından falan diye haberler çıkardı!

kirpi dedi ki...

3-4 yasinda falan olsa neyse de bu resmen minicik bebek yani. Onu oraya sokanda hic kabahat yokmus gibi davranmak ne yani?

Andy Roddick olsa ne yapardi acaba? Veya o zaman neler yazilirdi?