25 Aralık 2010 Cumartesi

Derleme Haberler

- Bagdatis kilo vermis. Yedigine ictigine dikkat etmis, dag ve bisikleti, fitness salonu derken 5 kilo kadar vermis. Bol su icmis, yediklerini ya buharda ya da izgarada pisirmis. Sezon basinda kendisini biraz "suzulmus" gorurseniz sasirmayin efendim.

- Storsur'a backhand cross court yerine backhand paralel kullanmasi yonundeki baskilar artiyor. Bu yolla daha guzlu olan forehand kanadina daha fazla top alabilirmis. Bunu soyleyense calistiricisi David Taylor.

- Daha once "Federasyon baskanligina gozumu diktiysem oglusumun kupalarini gormek nasip olmasin." diyen Srdjan Djokovic supriz (!) bir sekilde federasyon kuruluna 3 kisiyi aday gostermis. Hepsi basarili ve zengin cocuklar olan bu is adamlari para bagislamayi vaad etmisler. Ama bizim Sircan "Onlar para vermezse federeasyonu bizzat ben finanse edecegim." demis. Kendisine "Yuru be!" diyor, federasyon islerine gomulup maclarda gozumuzun onunden cekilmesini temenni ediyorum.

4 yorum:

Beril dedi ki...

bu mübarek günde allah dualarını kabul eder inşallah AMİN :)

kirpi dedi ki...

Hehe..

Ya bu adam mutlaka boyle kotu bir adam degildir ama niye bu kadar gicik gosteriyor kendini anlayamiyorum...

Beril dedi ki...

ben de anlamıyorum oğlunu severim halbu ki, babasına çekmemiş

kirpi dedi ki...

Cocuk da ne yapsin iste.. Babasini secemez ya...