22 Aralık 2010 Çarşamba

Bu Kez Nadal

Tahminler yanlış çıkmadı, Nadal 3 sette kazandı. Maçı kesik kesik izleyebildim ama kesinlikle düne göre daha güzel puanların oynandığını söyleyebilirim. İlk sette özellikle tiebreak'te çok iyi iş çıkardı Rafa. İkinci sette Federer, çok iyi bir return ace ile servisi kırdı ve o servis kırmayla seti 6-4 götürdü. Son sette ise tamamen ciddi bir Nadal gördük. Hiç laçka, boş puan oynamadı neredeyse. Karşıda da maçı kaybetmesi gerektiğini bilen :) bir Federer olunca son set çok uzamadı, 6-1 ile Nadal'a gitti.

Maçlar beklentilerin çok altında ya da çok üstünde değildi ama ben biraz daha eğlenceli geçmesini beklerdim. Ayrıca dün Zürih'teki kortun atmosferini beğenmedim demiştim ama bu kort da farklı değildi. Üstelik kortta çiftler maçı için kullanılan çizgi yoktu, ki bu benim çok sinirimi bozan bir olaydır. Nedendir bilmiyorum...

1 hafta-10 gün kadar sonra Abu Dhabi'de oynayacak bu genşler. Orada da yarı final maçlarını kazanırlarsa yine oynayacaklar. Nadal-Federer maçı olmuyor diye diye adamları 2 ayda 4 kere oynattık, görün gücümüzü...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

oynasınlar be! hep oynasınlar her gün izlerim :)

Adsız dedi ki...

ben izlemem....herşey yerinde olmalı demekki...ikisini de çok seviyorum ama....maç atmosferinde izlemek daha güzel....

esra

kirpi dedi ki...

İspanyol televizyonunun yayın akışı son seti etkilemiş olabilir diyolla?

Adsız dedi ki...

nasıl yani....

esra

kirpi dedi ki...

Bir yerde İspanyol TV'sinin yayın akışınında bu maçı belli bir saatte keseceğini görmüştüm. Şakayla karışık yayın kesilmeden bitsin diye kısa tutulduğu söylenmiş olabilir son setin..:)