26 Haziran 2010 Cumartesi

Ne Oldu Ne Bitti?

- Bitmez denilen mac bitti, Isner'in cilki cikti, ayagi yara oldu, 74 dakikada elendi 2 tur macinda.

- Federer ikinci turda turunun nadir orneklerinden biri olan cift el backhand ve forehand kullanan Bozoljac'a da bir set kaybettti, ama daha fazlasini da alamazdi sanki Bozoljac. Federer kralice ile selamlasti, sonra Clement'i rahat gecti.

- Rafa'ya bilmedigi yerden soruldu. Haase ile ilk kez karsilasacak olmasi macin zor gececegi hissini uyandiriyordu zaten. Oyle de oldu. Haase cok iyi servis attigi 1. ve 3. setleri bir servis kirma ile kazandi. Zaten macta topu topu iki kez servis kirdi. Daha garibi bu iki servis kirmada da Rafa birer cift hata yapti ki macta baska cift hata da yapmadi zaten. Cizgileri birlestiriyoruz ve ortaya konsantrasyon dagilmasi cikiyor. Biraz da Rafa'nin iyi servis atanlara karsi sinir yapmasi. Karlovic bile arka arkaya 4 ace atamiyor Rafa'ya. Setlerde Haase 2-1 one gecince bir an "acaba?" dedim. Ama sonrasi Nadal icin cok rahatti. Ikinci set 6-0 ile alindi ve son sette kendi servis oyunlarinda rakibe puan vermedi ve 1 kez servis kirdi, mac iki bucuk saate bitiverdi. Simdi Petschner ile oynayacak. Petschner bu kadar iyi servis atamaz, daha rahat bir mac olur derim ben.

- Djokovic ikince ve ucuncu tur maclarini rahat kazandi. Ama durun bakalim, Novak bu yil ilk 15'e karsi sadece 1 galibiyet aldi, o da Wimbledon'da Mathieu'ya elenen dengesiz Youzhny'e karsi. Hewitt ikinci turdan itibaren daha zorlu isimlerle oynayarak geldi. Ama o da ceyrek finale goremiyor nicedir. Hem ilk 15'de de degil. Belki bunu Djokovic alir sonra da Roddick'e elenir. Roddick sansli kazanan Yen-Hsun Lu ile oynuyor.

- Andy Murray gazini almis gidiyor simdilik. Benzetmek gibi olmasin gecen sene de boyleydi bu. 3. turda bir baska sansli kazanan Gilles Simon ile oynayacak. Sonra Querrey gelir ve bir set alir. Bakarsiniz maci da alir, belli olmaz bu isler.

- David Ferrer Roland Garros'ta Melzer'e direnemeyince inise gectigini dusunmustum. Ama 3. turu gordu Wimbledon'da ve ilk iki turu olmadik adamlari 5 sette yenen Chardy ile oynayacak. Sonrasi Robin Soderling. Mucize beklemiyorum o mactan.

- Supriz adaylarimdan Kamke 3. tura kadar geldi. Beni utandirmadi. Gecenlerde ikinci baharini yasadigini ve kendi capinda yukselise gectigini soyledigim Malisse de 3. tur gordu, ama rakibi Querrey. Bekir henuz bezmemistir diyor, oradan da mucize beklemiyorum.

- Kadinlari yazmiyorum, yazamiyorum. Tek soyleyebilecegim Venus - Serena ikilisinden supriz beklemeyecegim. Serena zatan bir mac sonra Sharapova ile oynayacak. Hani kaybetse supriz olmaz ama aslinda birisi icin "supriz yapmaz" derken bile tam olarak emin olamiyorum. Dengesiz WTA iste. En az sacmalayanlar ilk siralara yukseliyor. Hal boyleyken ne yorumu, ne tahmini yani degil mi sevgili okurlar?

Hiç yorum yok: