24 Nisan 2010 Cumartesi

Roma Kurasi Aciklandi

Roma ana tablosu aciklandi.

En kotu kura Andy Murray'e nasip olmus. Adam zaten toprakta kotu, bu hafta finale kadar onune buyuk ihtimalle sirasiyla Seppi, Ferrer, Ferrero ve Djokovic gelecek. Ferrer yorgun olabilir gerci ama yine de Murray final gormeyi simdiden unutabilir diyorum.

Bir diger zor kura Nadal'in kurasi. Aslinda ceyrek finalde Soderling ile oynayacak olmasi o kadar da kotu degil ama ilk macini buyuk ihtimalle Kohlschreiber ile oynayacak ki bu arkadasin oynadigi ilk maclarda rakiplerini nasil canindan bezdirdigini bilenler bilir.

Federer eger dengesiz yetenek Gulbis ilk macini kaybetmezse ikinci turda onunla oynayacak. Bu noktadan sonrasi tam bir soru isareti iste. Ama ilk macta yenilmez diyorum. Federer'in kurasi cok rahat ama ceyrek finalde kime kaybedecek cok merak ediyorum. Evet, kaybedecek diyorum cunku (Nadal ilk macini kazanirsa eger) Roland Garros oncesi Nadal ile karsilasip mental ve fiziksel olarak yorulmak istemeyecektir. ilk toprak turnuvasinda yavas baslayip, temposunu adim adim yukseltecektir. Ama bir aksilik olur da Nadal erken elenirse yari finale kadar yolu var. Finale gidip gitmemesi tamamen karsidan gelen isimlere bagli olacaktir, cunku dedigim gibi kendini yormak istemeyecektir.

Djokovic'in kurasi da fena degil ama son zamanlarda Ana Ivanovic sendromu yasadigindan bu turnuvada ne yapar bilemiyorum. Finale gelemezse onu eleyecek isimler Davis Cup'in intikamini alan bir Isner, hala enerjisi kalmissa Verdasco veya yari finalde bu hafta erken elenip biraz dinlenme firsati bulan bir Ferrero olabilir.

Bu arada bu hafta Marsel Tunus topraginda. Ana tablo linki su ama henuz aciknanan bir sey yok.

Hiç yorum yok: